Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia 6280 er stil.

6359531[/snapback]

Nokia 6280 er en skranglekasse med feil, ikke stil..

6360029[/snapback]

 

Nå er det veldig individuelt hva folk synes er stil og ikke, men personlig synes jeg 6280 er fin, både funksjonsmessig og design...

6360044[/snapback]

Joa, det er jo en flott telefon. Bare forferdelig irriterende at Nokia ikke klarer å lage den komplette mobil, uten at den har mange feil, og er en skikkelig skranglekasse.. Nokia må skjerpe seg og lage mobiler som ikke inneholder et lass med feil og som henger godt sammen..

Lenke til kommentar
Nokia 6280 er en skranglekasse med feil, ikke stil..

 

Og det er ikke EF-81?

6368255[/snapback]

Kan ikke si jeg har hørt så mye om at Ef81 er en skranglekasse.. Men noen feil her den.. Og det er vel litt problematisk å bruke den sammen med sim-kort fra Tele2 har jeg hørt..

 

Men som jeg har fått med meg har 6280 på langt nær flere feil enn Ef81..

Lenke til kommentar

Jeg refererer til min tidligere link; http://mac1.no/forum/viewtopic.php?t=29020&start=0

 

Utdrag:

 

1: Telefonen er ikke kompatibel med stort sett noe som helst. Ikke iSync. Ikke plugins for isync, slik som novamedia, fordi det rett og slett ikke lar seg gjøre.. De andre modellene som S68 er det, så HVORFOR? Ikke bluephoneelite.. Ikke Sallinger (selvfølgelig).. Og selvfølgelig ingen av nedlastningstjenestene for MMS, WAP etc.

 

2:Alle menyvalg tar minst 4 sekunder. Åpne en melding, et bilde e.l. tar gjerne 5-6 sekunder. Når man skal sende en melding, må man trykke syv ganger for å sende (sms - valg - legg til mottaker - kontaktliste - type nummer - valg - send) og det tar jo en evighet uten like. Å ta og lagre et bilde med kameraet tar til sammen rundt 20 sekunder.

 

3: Kontakter lagres konsekvent med etternavn først, og Hans Christian blir følgelig Christian, Hans - uansett hvordan du vrir og vender på det. Det er ikke mulig å sortere etter fornavn.

 

4: Mediespilleren kan ikke shuffle, og alle lydfiler, ringetoner og alarmlyder på telefonen vises i spilleren.

 

Exclamation Her kommer litt festligere momenter:

 

5: Når man hører på en låt og lukker/åpner telefonen, begynner sangen på nytt fra begynnelsen.

 

6: Når man hører på en låt og får en sms, begynner spilleren på begynnelsen av spillelisten

 

7: Når man hører på en låt, og telefonen bytter mellom UMTS og GSM, slik den gjør mange steder, og følg med nå - så hopper spilleren til neste sang, spiller ca fem sekunder av den og hopper så to sanger fram

 

8: Filbehandleren viser mapper, slik at bilder fremkommer i sine respektive mapper. Men her kan man ikke se gjennom bildene, man må trykke seg tilbake til mappen og åpne en ny fil for å vise neste bilde, og vi har allerede lest hvor lang tid det tar å trykke seg gjennom menyen og ikke minst åpne bilder

 

9: I bilde-viseren (i mediaspilleren) KAN man bla gjennom bilder og til og med vise slideshow. Men her får man ikke se mappene, alle bildene som finnes på telefonen er samlet i en mappe, inkludert bakgrunner, bilder til programmer, vekkerklokke-bildet, mms-bilder og til og med en haug av stjernetegn som jeg ikke vet hvor er fra. Bildene kan sorteres etter navn eller dato, men om man sorterer etter dato skjer det faktisk ingenting logisk, stjernetegn og diverse blir fortsatt blandet salig inn blant bildene.

 

10: Vekkerklokka er lydløs om man har skrudd av lyden på telefonen

 

11: Om man ikke har det, virker vekkerklokka 1 av tre ganger, ellers er den av en eller annen grunn lydløs. Om man benytter en MP3-låt fra minnekortet som alarm, virker den 1 av 10 ganger (vil jeg anslå)

 

12: MMS som andre sender til meg, kommer fram 2 av tre ganger

 

13: Ord man legger til i T9-ordlisten slettes etter at man har sendt meldingen

 

14: Valgene mellom små-/store bokstaver/T9/tall etc. går i sirkel uansett hvor lang tid du bruker, dvs at om du skal ha én stor bokstav, må du etteråpå scrolle gjennom 6-7 alternativer før du kommer tilbake til opprinnelig skrivemåte. Det tar selvsagt også lang tid

Lenke til kommentar

Mest stil er uansett nokia 8800 modellen, de fleste steder jeg har vært så har den fått mye oppmerksomhet. Den er liten men veier litt, føles ekslusiv ut, få har den.

 

Er selvfølgelig ikke verdt prisen men hvem bryr seg, er det stil man vil ha så tenker man ikke så mye på prisen!

Lenke til kommentar

Nokia 7380 = STIL!

 

Hvorfor er det ingen som har nevnt den før? :hmm:

 

Den stiller også til alle dine krav, uten om minnekort. Den har ett internminne på 52 mb, det holder vel en stund viss du ikke har planer om å bytte ut mp3-spilleren din:

 

Megapixelkamera (2 megapixel)

Edge

Bluetooth

Endret av qwang
Lenke til kommentar
Hva med benq-siemens EF81?

 

Den har

-stilFeil!

-2 megapixel kamera

-kjempeflott skjermFeil!

-3g

-gprs

-veldig bra kvalitet Feil!

 

http://www.mobile-review.com/review/benq-s...s-ef81-en.shtml

6343695[/snapback]

6343728[/snapback]

Hvis ikke denne telefonen har stil, eller en bra skjerm. Hva på markedet har det da? Denne er jo blant de telefonene med flottest og størst skjerm, og god byggekvalitet av gode materialer..

Lenke til kommentar

Må si meg litt enig med jonas her. Kan sikkert si mye rart om ef81. Men når det gjelder skjerm er det vel NOE av det beste på markedet. Vil også si at det er en telefon med stil. Selv om dette er individuelt, så ville jeg tru at mange synes dette er en tøff telefon med kvalitetsfølelse. Når det kommer til bugs, så har den sikkert sine ting å slite med. Akkurat som mange andre forholdsvis nye telefoner. Nå har det foresten kommet en ny software til ef81. SW 40.

Lenke til kommentar
Jeg mener nå fortsatt Nokia 6233 Svart her veldig mye stil. Enda mer etter jeg fikk en selv. Ser enda bedre ut enn på bildene av telefon...

6387094[/snapback]

 

Jeg vurderer også den telefonen, men i sølv.....grunn: redd for at sølvfinishen vil virke litt harry.

Hva mener du?? Har du bilder av den du kunne lagt ut??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...