Gå til innhold

Vi som har kjøpt M600i...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Manualen sier ikke hva man må tegne for å få æ og ø, kun å.

7488986[/snapback]

Jo, den gjer faktisk det også...

Det er ein guide på hvordan du skal bruke pennen - og på slutten av den står det guide til alle spesialtegn.

Eg kan det ikkje, så du må enten sjå der, eller få noen andre til å forklare deg :)

Lenke til kommentar
jeg bruker firmware R3A004

6626993[/snapback]

 

Det er Organizer versjonen som dere skal referere til når det gjelder Firmware, ikke "Telefon versjon".

 

What is what?

- Telefon: Software som kontrollerer telefonens sub-system, f.eks GSM chipset, sendere etc.

- Bluetooth: ...kontrollerer BT hardware

- Organizer: Operativsystemet til enheten, dvs Symbian. Allt du gjør og ser på tlf er avhengig av dette.

- CDA: "customization version of your phone", eg. vilket "default" innhold på ROM og C:\ som din telefon kommer med (kan f.eks vare operatør spesifik hvis den f.eks er "customized" av en tilbyder som Telenor. Med andra ord avhengig av Land og operatør).

 

Les mer her: All about symbian - Firmware version

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skal oppdatere firmwaren nå.

Men hvilken firmware skal jeg laste ned?

Og hvilken specs har den?

7690694[/snapback]

 

Bruk SEs egen Update Service, så får du det du skal ha.

 

Nyeste FW har raskere menyer, i det minste.

Men returnknappen under hjulet kan ikke brukes til å legge på samtaler lenger :(

Lenke til kommentar

Sånn forresten. Har nettop lagt inn nyeste firmware. Endelig fungerer mobilen slik den er ment å fungere. Ikke hatt en eneste kræsj siden sist, og blåtann'en fungerer mye bedre opp mot mitt trådløse a2dp headsett.

 

Men det jeg er mest fornøyd med nå, er mediaspilleren. Har brukt Nero Recode 2 til å mekke om litt serier til .mp4 format til mobilen.

 

Kjører nå 29 frames pr sekund i 64kbit lyd og ca 240kbs bilde helt fin-fint. Ser veldig bra ut på skjermen til å være en mobil. Hvem trenger bærbar mediespiller når man har m600i! Weee.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

heisann.

håper noen av dere flinke mobilguruer kan hjelpe meg.

den siste uka har jeg måtte gi opp m600i'en min nesten, den restarter seg hele tida. har lagt inn softwaren på ny via se sin update service. men alikevel så klikker den:( sitter å taster en sms å den restarter seg. noen tips?

mvh Roger

 

forresten softwaren på mobilen er :

Phone CXC 162037 R9EC001

bT CXC 162058 R3A01

Org CXC 162071 R5B02

CDA CDA 162011/1 R5B02

Endret av flat
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg skal dra på ferie snart, og tenkte at det måtte jo være genialt og ha noen kule spill på mobilen. Er det noen som vet om noen bra Java spill. Helst skytespill eller noe arkade lignende som de gamle klassikerne der du skyter ned aliens med et romskip i 2D.

 

Jeg synes lyden på alarmene er så lav, at jeg hører dem ikke vis det er litt støy rundt meg. Har stillt dem på maks, men det hjelper ikke noe serlig. Det rare er at lyden er mye høyere når jeg spiller av alarmlyden før jeg velger den. Lyden er også bra når jeg spiller musikk eller mobilen ringer. Er det noen som har noen forslag?

 

All hjelp mottas med stor takk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...