Gå til innhold

Vi som har kjøpt M600i...


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har følgende erfaringer/problemer med m600:

 

*Internett med den innebygde leseren er veldig tregt, og nå fungerer det ikke i det hele tatt. Har prøvd å laste ned flere oppsett fra Telenor uten at det hjalp.

 

*Får ikke koblet til min bluetooth hf. Det er ingen broblem å koble det til min gode gamle k750.

 

Er det noen som har noen tips eller forslag?

 

Utdyper gjerne problemene hvis ønskeli.

Lenke til kommentar
Har følgende erfaringer/problemer med m600:

 

*Internett med den innebygde leseren er veldig tregt, og nå fungerer det ikke i det hele tatt. Har prøvd å laste ned flere oppsett fra Telenor uten at det hjalp.

 

*Får ikke koblet til min bluetooth hf. Det er ingen broblem å koble det til min gode gamle k750.

6853825[/snapback]

Internetten min fungerer stort sett greit - men hadde litt problem før eg fikk satt det opp skikkelig.

 

Eg sleit med min bluetooth GPS, men fann ut at eg måtte legga den til i "Mine enheter"

Verktøy -> Kontrollpanel -> Forbindelser -> Bluetooth -> Mine enheter (midterste skilleark)

 

Etter eg hadde lagt den til som ny enhet funka det som bare det :thumbup:

Lenke til kommentar
Har følgende erfaringer/problemer med m600:

 

*Internett med den innebygde leseren er veldig tregt, og nå fungerer det ikke i det hele tatt. Har prøvd å laste ned flere oppsett fra Telenor uten at det hjalp.

 

*Får ikke koblet til min bluetooth hf. Det er ingen broblem å koble det til min gode gamle k750.

6853825[/snapback]

Internetten min fungerer stort sett greit - men hadde litt problem før eg fikk satt det opp skikkelig.

 

Eg sleit med min bluetooth GPS, men fann ut at eg måtte legga den til i "Mine enheter"

Verktøy -> Kontrollpanel -> Forbindelser -> Bluetooth -> Mine enheter (midterste skilleark)

 

Etter eg hadde lagt den til som ny enhet funka det som bare det :thumbup:

6864441[/snapback]

 

Ja, den er grei. Er det jeg prøver, men når jeg søker etter en ny enhet, finner den ingenting. Jeg lurer på om det er en mulighet for at bt hf settet er 'låst' til den første mob jeg koblet det til, nemlig k750'en. Har kasta bruksanvisningen som fulgte med i den tro at det ikke trengtes på en så enkel sak som et bt hf sett

:wallbash:

 

edit: trykkleif

Endret av Tor-K-El
Lenke til kommentar
Har følgende erfaringer/problemer med m600:

 

*Internett med den innebygde leseren er veldig tregt, og nå fungerer det ikke i det hele tatt. Har prøvd å laste ned flere oppsett fra Telenor uten at det hjalp.

 

*Får ikke koblet til min bluetooth hf. Det er ingen broblem å koble det til min gode gamle k750.

6853825[/snapback]

Internetten min fungerer stort sett greit - men hadde litt problem før eg fikk satt det opp skikkelig.

 

Eg sleit med min bluetooth GPS, men fann ut at eg måtte legga den til i "Mine enheter"

Verktøy -> Kontrollpanel -> Forbindelser -> Bluetooth -> Mine enheter (midterste skilleark)

 

Etter eg hadde lagt den til som ny enhet funka det som bare det :thumbup:

6864441[/snapback]

 

Ja, den er grei. Er det jeg prøver, men når jeg søker etter en ny enhet, finner den ingenting. Jeg lurer på om det er en mulighet for at bt hf settet er 'låst' til den første mob jeg koblet det til, nemlig k750'en. Har kasta bruksanvisningen som fulgte med i den tro at det ikke trengtes på en så enkel sak som et bt hf sett

:wallbash:

 

edit: trykkleif

6864993[/snapback]

 

Stemmer det...

På min gamle SE handsfree måtte eg holda inne på knappen i 5 eller 10 sekund for at den skulle vera tilgjengelig for nye søk.

Altså - måtte slå den av og så holda inne knappen i 5 eller 10 sek.

 

 

Så det er virkelig ikke mulig å bruke en av tastene som shortcut? Det var det jeg håpet å høre. Litt tungvint å dra frem pennen hver gang jeg får en ny melding.

6869498[/snapback]

Det er jo bare til å trykka med ein fing. Knappene skal no være stor nok til det :)

 

Ellers så funker no det å trykke "J" for Ja. Har ikkje testa om det er noe for nei.

Lenke til kommentar

Jeg har nok det beste problemet hittil... Får ikke sendt sms fra kontaktlista mi! Må taste inn nummeret manuelt: Får valgt kontakten, men kommer bare "sending misslyktes" hvis jeg ikke går inn og skriver nummeret med tall. Sært. Krysser fingra for at updaten går knirkefritt og fikser problemet.

 

Men synes SE er jævlig frekke som selger telefoner som er såpass ustabile som m600i. Burde beta-testa dem litt nøyere før dem kasta dem ut på markedet. Update skal bare være for å fikse småfeil for de som ønsker, ikke fikse såpass kritiske ting som å sende meldinger osv! Særlig også fordi update-servicen også er litt ustbil...

Endret av DRK
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ah, takk, da er ny penn bestilt.

 

Enda et spørsmål; etter et opphold i London har telefonen blitt helt rar.

Kan ringe og motta meldinger og anrop, men når noen ringer står det 'begrenset' i steden for navn på personen som ringer.

I tillegg kan jeg ikke sende meldinger.. De mislykkes bare.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det spørs hva du mener med tregt. Den er klart tregere enn en "vanlig" telefon. Det tar relativt lang tid å åpne et program, f.eks meldinger, men når det først er aktivt åpnes det umiddelbart. Alle program som åpnes må lukkes via oppgavebehandleren. Program som ikke avsluttes der vil ligge i bakgrunnen. Derfor har jeg som regel meldinger åpent slik at det ikke skal ta tid å åpne det

Lenke til kommentar

Hadde M600i i ca 2 mnder. Ble litt knot med qwerty tastaturet etterhver, selv om jeg var veldig positiv til det i starten. Den føletes "proff" ut sammenliknet med feks N73 som jeg har nå,men det er jo utorlig få programmer til den til dags dato.

Ble så knot å skrive mld til slutt at jeg ikke orket å svare på mldinger lenger ;)

Lenke til kommentar

Har selv hatt den i ca 2 mnd og er relativt godt fornøyd med den. Likevel skulle jeg ønske at jeg kjøpte en annen telefon av og til. Men dette går raskt over hvis jeg trykker på telefonen til dama, en D600. Hadde jeg tatt valget igjen hadde jeg sikkert endt på en Nokia 6681 til halve prisen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Da er ny firmware ute...

 

Telefon: R9A002

Bluetooth: R3A01

Planlegger: R4C01

CDA: R4C01

 

MERK AT ALLE INSTILLINGER, TELEFONNUMMER, MELDINGER, OSV BLIR SLETTA VED OPPDATERING...

SÅ HUSK Å TA SIKKERHETSKOPI!

7260568[/snapback]

 

 

Hei

Har brukt Firmware R9A002 i ca 1 mnd uten at jeg syntes det har vert noen suksess. Telefonen "fryser" rett som det er ,må ta ut batteri , sette det inn igjen for å få den i gang igjen.Har fått en ufullstendig sms som den ikke finner ,får heller ikke slettet den ,ei eller får jeg da se de foregående meldinger.Nettleser virker ikke som den skal ,samt programmer lukker seg med en feil melding som lyder,årsakskode:KERN-EXEC

Årsaksnr:3. Noen som vet hva dette betyr ?

Begynner å bli lei hele greia,telefonen er jo ment å lette hverdagen ikke vanskeligjørte den.

 

Stensrud

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...