Gå til innhold

Vi som har kjøpt M600i...


Anbefalte innlegg

jeg får ikke vekkeklokka til å funke, hvorfor er det London tid på vekkeklokka og Oslo tid på vanlig? hvofor kan ikke begge være Oslo-tid?

6422906[/snapback]

 

Har du brukermanual-fobi?

6423922[/snapback]

 

kan ikke så bra engelsk skjønner du :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er oppsettet til yahoo og gmail? er det pop3 eller smtp?

6428073[/snapback]

 

Man kan sette Gmail til å fungere med pop3, men jeg har ikke fått det til å sette det opp direkte. Sending (smtp) fungerer fint, men mottak (pop3) fungerer dårlig.

 

Jeg løste dette ved å forwarde all gmail mail til en mail jeg opprettet, for å så sette opp denne til mottak av mail.

 

Fungerer smertefritt :)

Lenke til kommentar
Scrollehjulet er ikke en knapp. Det er et hjul. Som nevnt i testen savner jeg OK-knapp slik det er på P900/P910.

6424984[/snapback]

På P910i har scrollehjulet opp, ned, mot deg, fra deg og trykke inn. Mener du å si at M600i bare har opp og ned? :hrm:

6426823[/snapback]

 

Du har vanskelig for å forstå dette, skjønner jeg.

 

Scrollehjulet kan trykkes inn ja. Men jeg savner fortsatt OK-knappen som finnes på P900/P910.

Lenke til kommentar
Captaincaos:

 

Har du fått din telefon tilbake fra GSM? Jeg fikk beskjed om at de ikke kom før 22 juli, så jeg hevet kjøpet..

6444552[/snapback]

 

Ja,jeg fikk den igår.

Ringte og maste litt på de for jeg skal reise vekk for lengre tid i morgen.

Da fikk jeg den kjapt.

Hadde vel kanskje vært det beste siden K800i kanskje hadde vært mer hensiktsmessig.

Lenke til kommentar

Konge telefon! God blanding av PDA og mobil, MEN...

 

Jeg har vært bort i flere feil i løpet av to dager...

 

Mine er:

 

* Får meding om lavt batteri allerede på 90 %

* Får ikke kontakt med telefon på Disk2Phone

* Får ikke kontakt med Microkortet på utforsker

* Åpner File Manager i Min Datamaskin, men finner verken filer eller mapper som Bilder, Video og dokumenter.

* Telefonen slår seg av uten vidre...!

* 3G fungerer ikke

* Wap er utrolig ustabilt

* Nummer som jeg ringer viser ikke navn, kun nummeret(Irriterende)

* Får melding om "opptatt" når jeg skal lagre filer jeg overfører fra andre mobile enheter med blåtann

* Får ikke alltid klart å ringe...

 

Er det fler som har samme problem?

 

Tror nok Sony Ericsson ikke har brukt nok tid på å teste beta-firmwaren/softwaren, så det er garantert det som gjør at telefonen har slike irriterende og dumme feil...

Håper Sony Ericsson retter opp dette fort, slik at jeg beholder mobilen, for jeg har ikke vært bort en mer funksjonsrik, og enkel telefon før, så fremt jeg blir vant til knapper og funksjoner...

Lenke til kommentar
Konge telefon! God blanding av PDA og mobil, MEN...

 

Jeg har vært bort i flere feil i løpet av to dager...

 

Mine er:

 

* Får meding om lavt batteri allerede på 90 %

* Får ikke kontakt med telefon på Disk2Phone

* Får ikke kontakt med Microkortet på utforsker

* Åpner File Manager i Min Datamaskin, men finner verken filer eller mapper som Bilder, Video og dokumenter.

* Telefonen slår seg av uten vidre...!

* 3G fungerer ikke

* Wap er utrolig ustabilt

* Nummer som jeg ringer viser ikke navn, kun nummeret(Irriterende)

* Får melding om "opptatt" når jeg skal lagre filer jeg overfører fra andre mobile enheter med blåtann

* Får ikke alltid klart å ringe...

 

Er det fler som har samme problem?

 

Tror nok Sony Ericsson ikke har brukt nok tid på å teste beta-firmwaren/softwaren, så det er garantert det som gjør at telefonen har slike irriterende og dumme feil...

Håper Sony Ericsson retter opp dette fort, slik at jeg beholder mobilen, for jeg har ikke vært bort en mer funksjonsrik, og enkel telefon før, så fremt jeg blir vant til knapper og funksjoner...

6444947[/snapback]

 

Når det gjelder få frem telefonen i Disc2phone må du bytte fra telefonmodus til filoverføringsmodus ellerno i menyen. Dette må du endre når du ikke har USB-kabel inni.

 

Har ikke vært borti noen av de andre feilene du har.

 

Når det gjelder 3G er det mulig du må endre simkort for at det skal fungere, det måtte jeg.

Endret av rulleguru
Lenke til kommentar

Da har eg fått bestillt meg M600i eg også :)

 

Veit ikkje om eg ser mest fram til å få telefonen, eller å bli kvitt min gamle sliter T610... Den har jo gjort jobben, men den begynner å bære preg av at den har levd ein god del år - og «litt» vitale deler som mikrofon og joystick sliter litt... Er liksom litt greit å ha ein telefon du kan snakke med :p

 

Er det noen «MÅ HA» programmer som dere har forslag til utover det som står på dei foregående sidene?

Lenke til kommentar
Da har eg fått bestillt meg M600i eg også  :)

 

Veit ikkje om eg ser mest fram til å få telefonen, eller å bli kvitt min gamle sliter T610... Den har jo gjort jobben, men den begynner å bære preg av at den har levd ein god del år - og «litt» vitale deler  som mikrofon og joystick sliter litt... Er liksom litt greit å ha ein telefon du kan snakke med  :p

 

Er det noen «MÅ HA» programmer som dere har forslag til utover det som står på dei foregående sidene?

6471927[/snapback]

 

Det har ikke kommet så mange programmer enda, men IM+ fungerer greit som en msn-klient.

 

Venter selv på en bedre klient med flere muligheter... gidder ikke betale for IM+ siden det garantert kommer bedre klienter.

Lenke til kommentar
Hvis noen trenger en bra messenger klient anbefaler jeg IM+ fra www.shapeservices.de!

6379334[/snapback]

URL'en til installasjonsfila var litt lang å skrive på mobilen, så... dersom noen skal laste den ned fra mobilen har eg laget tinurl'en http://tinyurl.com/pgbra som er direktelink til installasjonsfila til prøveversjonen av programmet.

Versjon 1.00(0)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...