Gå til innhold

Vi som har kjøpt M600i...


Anbefalte innlegg

Du bruker NetCom instillingene.

 

Noen andre som har opplevd at telefonen blir treig og at den henger spesielt etter man har lagt til en ny kalenderoppføring.

 

 

 

Nei.Jeg har Telenordekning fremdeles.

Har gjort det som står på nettet,men det virker fortsatt ikke.

 

 

Når det gjelder problemer så synes jeg det har vært for mye tull.

Det kommer opp "lavt batterinivå" i tide og utide selv med nyoppladdet batteri,telefonen slår seg av og det tar mange sekunder å åpne meldinger iblant.

I morgen skal den leveres i retur.Eventuelt prøve med et nytt batteri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bruker NetCom instillingene.

 

Noen andre som har opplevd at telefonen blir treig og at den henger spesielt etter man har lagt til en ny kalenderoppføring.

 

 

 

Nei.Jeg har Telenordekning fremdeles.

Har gjort det som står på nettet,men det virker fortsatt ikke.

 

 

Når det gjelder problemer så synes jeg det har vært for mye tull.

Det kommer opp "lavt batterinivå" i tide og utide selv med nyoppladdet batteri,telefonen slår seg av og det tar mange sekunder å åpne meldinger iblant.

I morgen skal den leveres i retur.Eventuelt prøve med et nytt batteri.

6383660[/snapback]

 

Hm... rart om det ikke skulle fungere med telenor oppsett da.

 

Tror ikke du kommer noen vei med å bytte batteri, da feilen ikke ligger i batteriet men i telefonens software/firmware.

 

Regner med at SE slipper en ny SW/FW i løpet av kort tid. Noen som vet noe eksakt om det foresten? Min har programvare verjon r1b01.

 

Har plutselig fått problemer med PC Suite også, får ikke startet programmet, får en feilmelding "Kan ikke laste inn konfigurasjonen". Noen som har vært borti dette? Har prøvd å avinstallere og lagt inn igjen uten at det har virket.

Lenke til kommentar

Testet denne mobilen i helga, ble meget overrasket over hvor liten den er!

Min W810 er ikke mye mindre jo, og den store deilige skjermen-hmm...

Men i bruk fant jeg denne urolig tungvin å bruke, kontra min "dumme" mobil.

Så antar at jeg styrer unna "smart" mobiler en stund ennå gitt.

Men er sikkert slik at man virkelig må sette seg inn i UIQ og hvordan det virker, UIQ er jo mer avansert enn series 60, og krever kanskje dertil mer tilvenning?

:)

Lenke til kommentar

Men er sikkert slik at man virkelig må sette seg inn i UIQ og hvordan det virker, UIQ er jo mer avansert enn series 60, og krever kanskje dertil mer tilvenning?

:)

6385486[/snapback]

 

 

Etter noen dagers bruk er jeg fornøyd brukervennligheten..

Det er bare "alt det andre" :mad:

6385501[/snapback]

 

Jeg er også fornøyd med brukervennligheten, synes den fungerer kjempe fint, men du har rett i "alt det andre"

Jeg har opplevd at telefonen stopper å lade på 69 %, da står den og lader, men kommer ingen vei. Et annet problem er at vekkerklokken ikke går av selv om jeg har vært på innstillingene og slått den av, så når jeg skal sove lenge ringer den tidlig om morgenen til tross for at den egentlig er av... Jeg leverte den inn idag etter fem dagers bruk, så nå går det vel to tre uker før jeg får ny

Lenke til kommentar
Jeg har installert KUN Disc2Phone fra cd'en, men allikevel får jeg ikke overført musikk over på mobilen. jeg har også installert div ting når jeg koblet USB inn på pcen.

 

Mulig å få hjelp innen ikveld? skal te Tyskland og se Germany vs Sweden  :w00t:

6363377[/snapback]

 

Må du bruke programmet til å overføre da? Jeg brukte usb, da kom mobilen opp som en ekstern harddisk. Da var det bare til å trekkke de sangene jeg ville ha over på musikk mappen på mobilen...

6367265[/snapback]

 

Men da får jeg ikke spilt den på Media Player

Lenke til kommentar
Jeg leverte den inn idag etter fem dagers bruk, så nå går det vel to tre uker før jeg får ny

6386148[/snapback]

 

 

Leverte du den inn tidligere idag hos gsm.no?

Var en som hadde vært innom med slike problemer som du beskriver.Han håpet å få inn telefonen før helgen,men kunne selvsgat ikke garantere noe.

Var litt keen på å få bytte i en K800i.Den hadde nok matchet mitt bruksområde bedre.

Lenke til kommentar
Jeg leverte den inn idag etter fem dagers bruk, så nå går det vel to tre uker før jeg får ny

6386148[/snapback]

 

 

Leverte du den inn tidligere idag hos gsm.no?

Var en som hadde vært innom med slike problemer som du beskriver.Han håpet å få inn telefonen før helgen,men kunne selvsgat ikke garantere noe.

Var litt keen på å få bytte i en K800i.Den hadde nok matchet mitt bruksområde bedre.

6387206[/snapback]

 

Leverte inn tidliger idag ja! Jeg synes telefonen var konge jeg bortsett fra feil, men dersom jeg skulle byttet i en annen, tror jeg at jeg ville ventet på nokia n73. Men satser på at jeg får en telefon som er helt i orden nå. M600 er jo en genial telefon :)

Lenke til kommentar

Men satser på at jeg får en telefon som er helt i orden nå.  M600 er jo en genial telefon :)

6387506[/snapback]

 

 

De skulle sendes i samme pakke sa han,så vi får håpe det ikke tar så lang tid.

Var litt dumt at de ikke hadde den inne.Da ville jeg fått en ny.

Imens gjer min kjære kamskjell Z600 en grei jobb.Eneste som feiler den er laddingen.Må ta ut batteriet og legge ledningene rett på polene for å få ladding.

Lenke til kommentar
burde glede deg, det er en knall mobil

6398991[/snapback]

 

Har du erfart noen software-feil eller bugs?

6399605[/snapback]

 

Nja... når jeg bruker Wayfinder, får jeg ofte melding om "lite batteri" eller "lav batteri". det er det jeg har oppdaget lissom

Lenke til kommentar
Testet denne mobilen i helga, ble meget overrasket over hvor liten den er!

Min W810 er ikke mye mindre jo, og den store deilige skjermen-hmm...

Men i bruk fant jeg denne urolig tungvin  å bruke, kontra min "dumme" mobil.

Så antar at jeg styrer unna "smart" mobiler en stund ennå gitt.

Men er sikkert slik at man virkelig må sette seg inn i UIQ og hvordan det virker, UIQ er jo mer avansert enn series 60, og krever kanskje dertil mer tilvenning?

:)

6385486[/snapback]

 

Dette opplevde jeg de første dagene da jeg følte at pennen måtte brukes hele tiden... nå som jeg vet hvor kanppene brukes samt hjulet, går det hele som en lek og jeg bruker sjeldent pennen, med mindre jeg virkelig setter meg ned for å jobbe med kalender, e-post osv.

 

Innen en uke så sitter det meste, samt tastaturet.

 

:)

Lenke til kommentar

Har du erfart noen software-feil eller bugs?

6399605[/snapback]

 

Nja... når jeg bruker Wayfinder, får jeg ofte melding om "lite batteri" eller "lav batteri". det er det jeg har oppdaget lissom

6406217[/snapback]

 

...selv om du ikke har lite strøm igjen på batteriet?

6408888[/snapback]

 

yupp... selvom batteriet var full ladet eller 70%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...