TheOats Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva koster det å sende xbox på service? Var ny til jul. Er det noe garanti eller noe slik som enda er gyldig? Er ikke så oppdatert på dette. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du har garanti og reklamasjon. Garantien er nok 1/2 år, men du har 5 års reklamasjonsrett. Hva feiler det spilleren? Har du åpnet den og chippa den=? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Du har garanti og reklamasjon. Garantien er nok 1/2 år, men du har 5 års reklamasjonsrett. Hva feiler det spilleren? Har du åpnet den og chippa den=? 6340444[/snapback] Det er min lillebrors, den kommer ikke på nettet og klare ikke å linke med den. Har prøvd flere kabler og det er det samme hele tiden. Er ikke chippa. Lenke til kommentar
dblood Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Du har garanti og reklamasjon. Garantien er nok 1/2 år, men du har 5 års reklamasjonsrett. Hva feiler det spilleren? Har du åpnet den og chippa den=? 6340444[/snapback] Det er min lillebrors, den kommer ikke på nettet og klare ikke å linke med den. Har prøvd flere kabler og det er det samme hele tiden. Er ikke chippa. 6340527[/snapback] Kontroller om det er lys bak i pluggen der hvor du stikker inn nettverkskabelen. Prøv med vanlig og krysset nettverkskabel, fungerer ikke det så er nokk nettverkskort delen i XBoXen din ferdig. Kjent problem med v1.0 og v1.1 XBoXer, har ikke sett så mange med slik feil på nyere modeller men det er fult fiksbart. Lever den i så tilfelle inn på plassen hvor du har kjøpt den og prøv om du ikke kan få den ordnet på garanti/reklamasjon først. Løser det seg ikke kan du sende meg en pm så kan vi sikkert hjelpe deg. -- D-BlooD Xunlock Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Du har garanti og reklamasjon. Garantien er nok 1/2 år, men du har 5 års reklamasjonsrett. Hva feiler det spilleren? Har du åpnet den og chippa den=? 6340444[/snapback] Det er min lillebrors, den kommer ikke på nettet og klare ikke å linke med den. Har prøvd flere kabler og det er det samme hele tiden. Er ikke chippa. 6340527[/snapback] Kontroller om det er lys bak i pluggen der hvor du stikker inn nettverkskabelen. Prøv med vanlig og krysset nettverkskabel, fungerer ikke det så er nokk nettverkskort delen i XBoXen din ferdig. Kjent problem med v1.0 og v1.1 XBoXer, har ikke sett så mange med slik feil på nyere modeller men det er fult fiksbart. Lever den i så tilfelle inn på plassen hvor du har kjøpt den og prøv om du ikke kan få den ordnet på garanti/reklamasjon først. Løser det seg ikke kan du sende meg en pm så kan vi sikkert hjelpe deg. -- D-BlooD Xunlock 6343898[/snapback] Ok skal skjekke. Den var ny til jul som sagt. Men hvem er dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå