Gå til innhold

Xbox på service. Koster?

TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har garanti og reklamasjon. Garantien er nok 1/2 år, men du har 5 års reklamasjonsrett.

Hva feiler det spilleren? Har du åpnet den og chippa den=?

6340444[/snapback]

Det er min lillebrors, den kommer ikke på nettet og klare ikke å linke med den. Har prøvd flere kabler og det er det samme hele tiden.

Er ikke chippa.

Lenke til kommentar
Du har garanti og reklamasjon. Garantien er nok 1/2 år, men du har 5 års reklamasjonsrett.

6340444[/snapback]

Det er min lillebrors, den kommer ikke på nettet og klare ikke å linke med den. Har prøvd flere kabler og det er det samme hele tiden.

Er ikke chippa.

6340527[/snapback]

Kontroller om det er lys bak i pluggen der hvor du stikker inn nettverkskabelen. Prøv med vanlig og krysset nettverkskabel, fungerer ikke det så er nokk nettverkskort delen i XBoXen din ferdig. Kjent problem med v1.0 og v1.1 XBoXer, har ikke sett så mange med slik feil på nyere modeller men det er fult fiksbart.

Lever den i så tilfelle inn på plassen hvor du har kjøpt den og prøv om du ikke kan få den ordnet på garanti/reklamasjon først. Løser det seg ikke kan du sende meg en pm så kan vi sikkert hjelpe deg.

--

D-BlooD

Xunlock

Lenke til kommentar

6340444[/snapback]

Er ikke chippa.

6340527[/snapback]

Kontroller om det er lys bak i pluggen der hvor du stikker inn nettverkskabelen. Prøv med vanlig og krysset nettverkskabel, fungerer ikke det så er nokk nettverkskort delen i XBoXen din ferdig. Kjent problem med v1.0 og v1.1 XBoXer, har ikke sett så mange med slik feil på nyere modeller men det er fult fiksbart.

Lever den i så tilfelle inn på plassen hvor du har kjøpt den og prøv om du ikke kan få den ordnet på garanti/reklamasjon først. Løser det seg ikke kan du sende meg en pm så kan vi sikkert hjelpe deg.

--

D-BlooD

Xunlock

6343898[/snapback]

Ok skal skjekke. Den var ny til jul som sagt.

Men hvem er dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...