Gå til innhold

Hva syns du om tomas Gjertsen?

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Otte Jespersen er morsommere da :grin: selv om han tar litt vel av med provokasjonene til tider....(han sier ting folk har tenkt, men aldri hadde turt å si....bare for å provosere). Men posten var vel om Thomas. Han er som nevnt tidligere for opptatt av barnseligheter slik at gullkornene bare forsvinner i mengden.

Lenke til kommentar
Quote:

smetho skrev (2002-10-12 15:59):

Otte Jespersen er morsommere da
:grin:
selv om han tar litt vel av med provokasjonene til tider....(han sier ting folk har tenkt, men aldri hadde turt å si....bare for å provosere). Men posten var vel om Thomas. Han er som nevnt tidligere for opptatt av barnseligheter slik at gullkornene bare forsvinner i mengden.

Nope han er en store tosk. Er ingen av dagen nykomlinger som slår oluf eller fleksnes. :grin: Så har du leif juster da men han er desverre død. Og han tykke i olsenbanden som og er død, Men eg husker ikke navnet hans.
Lenke til kommentar

fleksnes m.fl. var gøy før synes det ikke så gøy nå i våre dager, Tomas giertsen er grei nok han, men han Sturla berg johannesen er skikkelig dritt dårlig mye dårligere enn giertsen, blir bare pinlig berørt når han sturla går på scenen, men men smaken er forskjellig mår det gjelder humor :smile:

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Nei, jeg liker ikke Gjertsen jeg heller. Tror jeg kunne ha sett et helt show med han uten å smile...

Synes det bare blir litt for dumt. En fyr i overgangsalderen som snakker om tiss, bæsj og promp..

En annen ting er at stiller andre i et dårlig lys for å fremheve seg selv. Jeg blir rett og slett litt flau av å se på det av og til...

Men Dagfinn Lyngbø..? Han er morsom han. Og Eddie Murphy (noen som har sett Eddie Murphy Raw?)

Lenke til kommentar

Har sett Eddie Murphy Raw ja, er helt konge. Den mannen har et språk som ikke egner seg på trykk til sammenligning er Thomas en lus på en kjøters rygg. Akkurat på det stedet hvor man ikke kommer til. Han er den eneste grunnen til att jeg ikke ser på torsdagsklubben, men OJ er sjef.

Lenke til kommentar

Giertsen er for lenge siden blitt kjeeeedelig... :p

fyren snakker jo bare drit og drit er alt jeg forbinder den dritten med :p

nei, OJ er kongen så lenge han fortsetter med sine avlustningstaler... :p

forresten, noen som har hørt den sketsjen med OJ ==> Plastisk kirurgi? den er jo helt genial... :p

ler like mye hver gang :p

omg, ut med Giertsen, inn med Guro Fostervold :p

Lenke til kommentar

Quote:

Kjetil Lura skrev (2002-10-12 17:47):

Quote:

smetho skrev (2002-10-12 15:59):

Otte Jespersen er morsommere da
selv om han tar litt vel av med provokasjonene til tider....(han sier ting folk har tenkt, men aldri hadde turt å si....bare for å provosere). Men posten var vel om Thomas. Han er som nevnt tidligere for opptatt av barnseligheter slik at gullkornene bare forsvinner i mengden.

Nope han er en store tosk. Er ingen av dagen nykomlinger som slår oluf eller fleksnes.
Så har du leif juster da men han er desverre død. Og han tykke i olsenbanden som og er død, Men eg husker ikke navnet hans.

Carsten Byrring?

Er vell litt for ung for det ,men Rolf Vesenlund aka FLeksnes er noe av det bedre jeg har sett.

Liker den episoden hvor kan sier:

"Du burde ikke bære noe ,du har en rygg som faren din" ,mens faren går bak med opppakning med størrelese som et Chieftec Bigtower. (Måtte finne noe alle visste størrelsen på) ,men Fleksnes ikke har noe.

Lenke til kommentar

Mercenery skrev (2002-10-15 10:15):

forresten, noen som har hørt den sketsjen med OJ ==> Plastisk kirurgi? den er jo helt genial... :razz:

Det er mange som er nesten like da. (Omtaler samme emne)

Den ene er sånn at han som skal bli opperert skal skremme en som skjylder penger.

En annen jeg har skal han skaffe seg dame. En feit røy som han skal fettsuge..

Problemer med MSI KT3 ultra2

Sjekk posten og sjekk om dere kan hjelpe.

[ endret av CFD den 2002-10-15 15:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-15 15:35, skrev CFD:

Den ene er sånn at han som skal bli opperert skal skremme en som skjylder penger.

'Plastisk kirurgi' (også kalt 'Stygg som juling')

Quote:

En annen jeg har skal han skaffe seg dame. En feit røy som han skal fettsuge..

'Fettsuging'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...