Bertram Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sliter med et problem når det gjelder redigering av video. Briker Pinnacle Studio 9 til å redigere med. Jeg har tatt opp en del scener i format 16:9, og tatt opp en del scener med hjelmkamera som er i av.video normalformat. Begge opptakene er bra, men når jeg skal redigere dette sammen på en film for jeg problemer. Får en beskjed at det ikke er mulig å legge scener tatt med normalformat inn i et prosjekt som er i 16:9. Finnes det en løsning for å få dette til?? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Sliter med et problem når det gjelder redigering av video. Briker Pinnacle Studio 9 til å redigere med. Jeg har tatt opp en del scener i format 16:9, og tatt opp en del scener med hjelmkamera som er i av.video normalformat. Begge opptakene er bra, men når jeg skal redigere dette sammen på en film for jeg problemer. Får en beskjed at det ikke er mulig å legge scener tatt med normalformat inn i et prosjekt som er i 16:9. Finnes det en løsning for å få dette til?? 6339935[/snapback] jobber i Vegas og vet ikke helt hvordan er det Pinnacle. hvis det er ikke sånn mulighet at du kan redigere 16:9 og 4:3 format, så må du sikkert rendre 4:3 filen til 16:9 eller omvendt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå