Gå til innhold

16:9 og av.video

Anbefalte innlegg

Sliter med et problem når det gjelder redigering av video. Briker Pinnacle Studio 9 til å redigere med. Jeg har tatt opp en del scener i format 16:9, og tatt opp en del scener med hjelmkamera som er i av.video normalformat. Begge opptakene er bra, men når jeg skal redigere dette sammen på en film for jeg problemer. Får en beskjed at det ikke er mulig å legge scener tatt med normalformat inn i et prosjekt som er i 16:9. Finnes det en løsning for å få dette til??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter med et problem når det gjelder redigering av video. Briker Pinnacle Studio 9 til å redigere med. Jeg har tatt opp en del scener i format 16:9, og tatt opp en del scener med hjelmkamera som er i av.video normalformat. Begge opptakene er bra, men når jeg skal redigere dette sammen på en film for jeg problemer. Får en beskjed at det ikke er mulig å legge scener tatt med normalformat inn i et prosjekt som er i 16:9. Finnes det en løsning for å få dette til??

6339935[/snapback]

jobber i Vegas og vet ikke helt hvordan er det Pinnacle. hvis det er ikke sånn mulighet at du kan redigere 16:9 og 4:3 format, så må du sikkert rendre 4:3 filen til 16:9 eller omvendt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...