Gå til innhold

Sette inn ny dvd-brenner i en bærbar ?

Anbefalte innlegg

Hvordan skifter man til en ny dvd-brenner i en bærbar maskin? Er det noen skruer på baksiden, eller skal man bare trekke den gamle rett ut ? Håper noen kan hjelpe.

Jeg postet det samme spørsmålet en annen plass, da jeg ikke så denne kategorien tidligere, beklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skifter man til en ny dvd-brenner i en bærbar maskin? Er det noen skruer på baksiden, eller skal man bare trekke den gamle rett ut ? Håper noen kan hjelpe.

Jeg postet det samme spørsmålet en annen plass, da jeg ikke så denne kategorien tidligere, beklager.

6339796[/snapback]

Fant ut av det selv....

Lenke til kommentar

6339796[/snapback]

Fant ut av det selv....

6340086[/snapback]

På min REC Smartbook, så var det bare til å løsne en liten skrue som satt under lokket til harddisken. Så var det kun å dra spilleren rett ut og skru av de dekslene som satt på den gamle, og monterte dem på den nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...