vihovde Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvordan skifter man til en ny dvd-brenner i en bærbar maskin? Er det noen skruer på baksiden, eller skal man bare trekke den gamle rett ut ? Håper noen kan hjelpe. Jeg postet det samme spørsmålet en annen plass, da jeg ikke så denne kategorien tidligere, beklager. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hvordan skifter man til en ny dvd-brenner i en bærbar maskin? Er det noen skruer på baksiden, eller skal man bare trekke den gamle rett ut ? Håper noen kan hjelpe. Jeg postet det samme spørsmålet en annen plass, da jeg ikke så denne kategorien tidligere, beklager. 6339796[/snapback] Fant ut av det selv.... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Fortell gjerne hvordan du gjorde da Evt link til hvor du fant det ut. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 På hpen her er det en bryter under man må trykke opp. Noe som ligner et cd-symbol ved siden av. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Hvordan skifter man til en ny dvd-brenner i en bærbar maskin? Er det noen skruer på baksiden, eller skal man bare trekke den gamle rett ut ? Håper noen kan hjelpe. Jeg postet det samme spørsmålet en annen plass, da jeg ikke så denne kategorien tidligere, beklager. 6339796[/snapback] Fant ut av det selv.... 6340086[/snapback] På min REC Smartbook, så var det bare til å løsne en liten skrue som satt under lokket til harddisken. Så var det kun å dra spilleren rett ut og skru av de dekslene som satt på den gamle, og monterte dem på den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå