Gå til innhold

MotoGP 06 x360. Beste spillet ever

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp begynt på MotoGP 06.

Hvordan får jeg ferdiglakkerte sykler.

Jeg har startet karrieren på letteste, første sesong. Har tilgang på 2 sykler, men begge er ensfarget kjedelige uten design.

Står i rulleteksten under loading at man kan velge ferdigdesignet dekor på syklene.

Jeg finner ikke ut hvor jeg gjør det, så nå kjører jeg rundt på gørr kjedelige mc-er som er blå, og bare blå.

(PS: Jeg gidder ikke sitte å designe en hel mc. Jeg vil kjøre)

Lenke til kommentar

Jeg har startet karrieren på letteste, første sesong. Har tilgang på 2 sykler, men begge er ensfarget kjedelige uten design.

Står i rulleteksten under loading at man kan velge ferdigdesignet dekor på syklene.

Jeg finner ikke ut hvor jeg gjør det, så nå kjører jeg rundt på gørr kjedelige mc-er som er blå, og bare blå.

6371151[/snapback]

Tror ikke det er mulig, du må designe noe selv for dine egne sykler. Har også lest at du kan velge det originale designet eller bytte men har ikke fått det til heller. Det er fort gjort å designe: Velg basic farge, vel player logo, velg mønster, scroll nedover til de ferdig lagde "bilder" og klask dem på siden. Save dit player logo og velg det på nytt på andre siden, ferdig!

etterhvert dukker det egne designs opp på de forskjellige fora med detaillerte veiledinger om hvordan du lager dem, det var sånn hos de forrige utgaver av motogp:-=)

et bra forum til Motogp er: xboxliveaddicts.com

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Ok.

Få sette damen på en designjobb i morgen.

Men.

Nå kjørte jeg mitt første løp i regnvær.

Dere kan si hva dere vil, men regnbanen i MotoGP 06 så helt ræva ut.

Kunne like godt kjørt på et speil fra IKEA.

Og hvor blir det av vannspruten som står opp bak de andre sine sykler?

Merket bare at det ble litt mere dråper på skjermen når jeg var bak noen, men ellers var hele regnopplegget latterlig dårlig.

Lenke til kommentar

Beklager dobbelposten men dere må være OBS på følgende BUGS:

-(Urgent) Damage to player profile: in single player, if you are on a GP bike and chose a set of Streetfighter leathers, you will be locked out of GP mode and from then on could only race on Extreme tracks. Only option is to delete gamesaves and rebuild rider all over again.

-(URGENT) The Friends scoreboard STILL crashes. Ikke gå inn i "friends" scoreboard, maskinen låses og man trenger å starte xboxen opp på nytt.

denne buggen skall bare opptre når vennelisten din er over 25 stykker :thumbdown:

Until the problems are sorted out, use RANKED Matches not Player Matches on Xbox Live for MotoGP 06. Da unngår du de største bugs.

THQ jobber med saken og en patch skal være klar innen kort tid.

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Ok.

Få sette damen på en designjobb i morgen.

Men.

Nå kjørte jeg mitt første løp i regnvær.

Dere kan si hva dere vil, men regnbanen i MotoGP 06 så helt ræva ut.

Kunne like godt kjørt på et speil fra IKEA.

Og hvor blir det av vannspruten som står opp bak de andre sine sykler?

Merket bare at det ble litt mere dråper på skjermen når jeg var bak noen, men ellers var hele regnopplegget latterlig dårlig.

6371461[/snapback]

Du har rett, skal også være en real gledesdreper for folk som er fargeblind! Det er sikkert på grunn av at de (microsoft?) ville gjøre spillet lettere tilgjengelig for ikke Motogp veteraner. Det jeg syns som er verst er at spillet blir ubervanskelig i regnvær: Prøv Shanghai på Legend i regnvær, det er bestandig DU som klasker i asfalten ved en liten kolisjon, sjeldendt en AI sykkel :cry:

Lenke til kommentar

6371151[/snapback]

Er enig at regnvær effektene ikke er mye å skryte av. Heldigvis er det ikke mange baner som har regnvær

Lenke til kommentar

6371151[/snapback]

Er enig at regnvær effektene ikke er mye å skryte av. Heldigvis er det ikke mange baner som har regnvær

6372817[/snapback]

De kan vel umulig være verre enn på toca 3?

Lenke til kommentar

6371151[/snapback]

6372817[/snapback]

De kan vel umulig være verre enn på toca 3?

6372979[/snapback]

Det vet jeg ikke.

Nå har jeg aldri likt å kjøre bilspill/motorsykkel i regnvær

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...