Gå til innhold

MotoGP 06 x360. Beste spillet ever

Straffa

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så du må kjøpe det i butikk ja. Kjipt at de ikke har noen butikker her i Trondheim, bare i nesten alle andre små og store byer her i landet..

Men jeg kan jo bare bestille det på en nettbutikk da, for alt du kjøper på nettet har du jo 13-14 dagers returrett på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje fordi folk er lei av denne spill serien ? Husk at dette er det fjerde spillet i rekken.

Og MotoGP 3 får man til Xbox for en slikk og ingenting og spillet er 99% likt og grafikken er bortimot identisk. Ihvertfall på en vanlig TV.

La meg gjette, du har aldri spilt Xbox spillet ?

Lenke til kommentar
Kanskje fordi folk er lei av denne spill serien ? Husk at dette er det fjerde spillet i rekken.

Og MotoGP 3 får man til Xbox for en slikk og ingenting og spillet er 99% likt og grafikken er bortimot identisk. Ihvertfall på en vanlig TV.

6365785[/snapback]

Bortimot identisk? Ikkje få meg til å le.

Lenke til kommentar

6365785[/snapback]

Bortimot identisk? Ikkje få meg til å le.

6365834[/snapback]

Var ikke meningen heller. Kanskje du skal lese litt anmeldelser, eller enda bedre sjekke selv ? Har du Moto GP3 til din Xbox ?

Lenke til kommentar

Og bare for å drite deg ut enda mer...

It’s MotoGP 06’s over familiarity and lack of ambition that is its biggest downfall. Barring the odd new track and slightly improved controls, the game is pretty much identical to the previous iterations.

The MotoGP games have always boasted solid 60 frames per second gameplay, yet this struggles to make 30FPS at times. The latter stages of Mugello for example turns into a slide show for the final few corners, something the old games never suffered from. It’s a step back that’s for sure.

It would be quite easy to say that this looks only marginally better than MotoGP 3 unless you’re playing this in HD.

http://www.palgn.com.au/article.php?title=...305c6966b32391d

Anbefaler alle forresten å lese denne anmeldeslen av spillet, veldig bra.

Spillet har også en dårligere gjennomsnitt score enn MotoGP 3 til Xbox hos Gamerankings.com

360 spillet har 80.1% i snitt, Xbox spillet har 84.9.

Lenke til kommentar

It’s MotoGP 06’s over familiarity and lack of ambition that is its biggest downfall. Barring the odd new track and slightly improved controls, the game is pretty much identical to the previous iterations.

The MotoGP games have always boasted solid 60 frames per second gameplay, yet this struggles to make 30FPS at times. The latter stages of Mugello for example turns into a slide show for the final few corners, something the old games never suffered from. It’s a step back that’s for sure.

It would be quite easy to say that this looks only marginally better than MotoGP 3 unless you’re playing this in HD.

Spillet har også en dårligere gjennomsnitt score enn MotoGP 3 til Xbox hos Gamerankings.com

6365867[/snapback]

Så du bruker anmeldelser som en slags fasit? Du har nevnt Tourist Trophy som et bedre spill, men det får jo bare 75% på Gamerankings.com, så der tar du feil da. Snakker om å drite seg ut ja :).

Lenke til kommentar

6365867[/snapback]

Så du bruker anmeldelser som en slags fasit? Du har nevnt Tourist Trophy som et bedre spill, men det får jo bare 75% på Gamerankings.com, så der tar du feil da. Snakker om å drite seg ut ja :).

6366174[/snapback]

Tourist Trophy er bedre hvis man er ute etter realisme ja, udiskutabelt. Jeg bruker ikke det som noe fasit, men det er jo et lite poeng at Xbox versjonen scorer høyere enn 360 versjonen.

Hovedpoenget var at Moto GP 3 på Xbox er omtrent akkurat det samme spillet, også grafikkmessig. Et spill man kan få kjøpt billig de fleste steder. Altså et tips til folk om at det kanskje er lurere å kjøpe det isteden så sparer de en del penger.

At noen fanboys kommer inn her å sier at det jeg sier ikke holder vann er ikke min feil. Derfor viste jeg til den anmeldelsen som beviser mine utsagn.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Hovedpoenget var at Moto GP 3 på Xbox er omtrent akkurat det samme spillet, også grafikkmessig. Et spill man kan få kjøpt billig de fleste steder. Altså et tips til folk om at det kanskje er lurere å kjøpe det isteden så sparer de en del penger.

At noen fanboys kommer inn her å sier at det jeg sier ikke holder vann er ikke min feil. Derfor viste jeg til den anmeldelsen som beviser mine utsagn.

6366259[/snapback]

Nå har jeg ikke spilt MotoGP til xbox men jeg er skråsikker at du ikke får samme grafikken der som du gjør i MotoGP 06 selv med vanlig TV.

Jeg har ikke lagt merke til noe FPS drops i det heletatt hos meg og jeg har også spilt det på 42" Plasma HDTV hos en kompis og ikke noe problem der heller.

Graphics

With cool things like grass shaders, dynamic lighting generators, and multi-layered track modeling, MotoGP 06 looks quite impressive. Rider and bike detail is stratospheric, while still maintaining a superb framerate. And tracks have individual layers for real-time skids and spent rubber, plus a separate layer for pavement blemishes which give an additional sensation of depth.

As mentioned earlier, each material on the bike gives off the look of its base elements, which is quite unique in the early stages of next-gen game development. This is accomplished through unique shaders for each different material, thus making each bike look like cleverly constructed components instead of a monoblock model.

Tatt ut i fra Teamxbox.com

Jeg har spilt omtrent alt som er av spill på Xbox 360 og jeg må si at MotoGP 06 er en av de som ligger helt der oppe grafisk sammen med Kameo.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

6365867[/snapback]

Nå vet jeg ikke helt hvem som driter seg ut her.

Jeg tok en tur på gamespot og fant noen MotoGP 03 og MotoGP 06 bilder.

For bilder uten HDTV se første post. De er tatt opp med et digitalkamera mot TV men alikevel ser du hvor bra det egentlig er.

MotoGP 03

MotoGP 06

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Med avanore's post så er det vel ingen tvil om hvem som har drita seg ut her. Stoler mer på avanore da han både har vært X360 kritisk og dermed tydelig ikke har noe fanboy forhold til konsollen og ikke minst fordi han faktisk har spilt spillet en del. Bildene taler jo også ganske sterkt for at avanore har rett.

Lenke til kommentar
Bra post. Har spillt demoen, og har merka små framedrops.

Spillet har overrasket meg gameplay-messig. Jeg spiller demoen MYE!

Skal kjøpe spillet nå når skatten kommer ;)

Så utrolig bra ut på tv'en din avanore. Gleder det til å teste det på min nye samsung

( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=594187 )

6367458[/snapback]

Kanskje du får gjort det idag da. Skatten min tikket inn på konto idag :).

Lenke til kommentar

Forøvrig, til Staal. Jeg har spillt MotoGP på vanlig XBOX - veldig bra spill. Men utifra demoen vil jeg si at de ikke er identiske.

Riktignok spillte jeg xbox1 versjonen på SDTV, og MotoGP 06 på Xbox 360 med HDTV.

Knallbra, gleder meg til å spille fullversjonen. Banene så bra ut! Herlig himmel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...