Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Så du må kjøpe det i butikk ja. Kjipt at de ikke har noen butikker her i Trondheim, bare i nesten alle andre små og store byer her i landet.. Men jeg kan jo bare bestille det på en nettbutikk da, for alt du kjøper på nettet har du jo 13-14 dagers returrett på. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Men fikk lyst på dette også. Fant ut at det var regionfritt, så da koster det bare 390,- 6341361[/snapback] Kan noen hjelpe meg med linken til denne butikken. Husker å ha sett det i andre topics, men er elendig på søk, så enhver link hadde jeg satt pris på. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 http://www.videogamesplus.ca/ Antar det er denne butikken han/du mente. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Takker (og noen ekstra tegn) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 AAARGH! Dævelen ta fattigdommen min! Dette hadde jeg nesten lyst på Lenke til kommentar
Staal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kanskje fordi folk er lei av denne spill serien ? Husk at dette er det fjerde spillet i rekken. Og MotoGP 3 får man til Xbox for en slikk og ingenting og spillet er 99% likt og grafikken er bortimot identisk. Ihvertfall på en vanlig TV. La meg gjette, du har aldri spilt Xbox spillet ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kanskje fordi folk er lei av denne spill serien ? Husk at dette er det fjerde spillet i rekken. Og MotoGP 3 får man til Xbox for en slikk og ingenting og spillet er 99% likt og grafikken er bortimot identisk. Ihvertfall på en vanlig TV. La meg gjette, du har aldri spilt Xbox spillet ? 6365785[/snapback] Bortimot identisk? Ikkje få meg til å le. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kanskje fordi folk er lei av denne spill serien ? Husk at dette er det fjerde spillet i rekken. Og MotoGP 3 får man til Xbox for en slikk og ingenting og spillet er 99% likt og grafikken er bortimot identisk. Ihvertfall på en vanlig TV. La meg gjette, du har aldri spilt Xbox spillet ? 6365785[/snapback] Bortimot identisk? Ikkje få meg til å le. 6365834[/snapback] Var ikke meningen heller. Kanskje du skal lese litt anmeldelser, eller enda bedre sjekke selv ? Har du Moto GP3 til din Xbox ? Lenke til kommentar
Staal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Og bare for å drite deg ut enda mer... It’s MotoGP 06’s over familiarity and lack of ambition that is its biggest downfall. Barring the odd new track and slightly improved controls, the game is pretty much identical to the previous iterations. The MotoGP games have always boasted solid 60 frames per second gameplay, yet this struggles to make 30FPS at times. The latter stages of Mugello for example turns into a slide show for the final few corners, something the old games never suffered from. It’s a step back that’s for sure. It would be quite easy to say that this looks only marginally better than MotoGP 3 unless you’re playing this in HD. http://www.palgn.com.au/article.php?title=...305c6966b32391d Anbefaler alle forresten å lese denne anmeldeslen av spillet, veldig bra. Spillet har også en dårligere gjennomsnitt score enn MotoGP 3 til Xbox hos Gamerankings.com 360 spillet har 80.1% i snitt, Xbox spillet har 84.9. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Og bare for å drite deg ut enda mer... It’s MotoGP 06’s over familiarity and lack of ambition that is its biggest downfall. Barring the odd new track and slightly improved controls, the game is pretty much identical to the previous iterations. The MotoGP games have always boasted solid 60 frames per second gameplay, yet this struggles to make 30FPS at times. The latter stages of Mugello for example turns into a slide show for the final few corners, something the old games never suffered from. It’s a step back that’s for sure. It would be quite easy to say that this looks only marginally better than MotoGP 3 unless you’re playing this in HD. http://www.palgn.com.au/article.php?title=...305c6966b32391d Anbefaler alle forresten å lese denne anmeldeslen av spillet, veldig bra. Spillet har også en dårligere gjennomsnitt score enn MotoGP 3 til Xbox hos Gamerankings.com 360 spillet har 80.1% i snitt, Xbox spillet har 84.9. 6365867[/snapback] Så du bruker anmeldelser som en slags fasit? Du har nevnt Tourist Trophy som et bedre spill, men det får jo bare 75% på Gamerankings.com, så der tar du feil da. Snakker om å drite seg ut ja . Lenke til kommentar
Staal Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Og bare for å drite deg ut enda mer... It’s MotoGP 06’s over familiarity and lack of ambition that is its biggest downfall. Barring the odd new track and slightly improved controls, the game is pretty much identical to the previous iterations. The MotoGP games have always boasted solid 60 frames per second gameplay, yet this struggles to make 30FPS at times. The latter stages of Mugello for example turns into a slide show for the final few corners, something the old games never suffered from. It’s a step back that’s for sure. It would be quite easy to say that this looks only marginally better than MotoGP 3 unless you’re playing this in HD. http://www.palgn.com.au/article.php?title=...305c6966b32391d Anbefaler alle forresten å lese denne anmeldeslen av spillet, veldig bra. Spillet har også en dårligere gjennomsnitt score enn MotoGP 3 til Xbox hos Gamerankings.com 360 spillet har 80.1% i snitt, Xbox spillet har 84.9. 6365867[/snapback] Så du bruker anmeldelser som en slags fasit? Du har nevnt Tourist Trophy som et bedre spill, men det får jo bare 75% på Gamerankings.com, så der tar du feil da. Snakker om å drite seg ut ja . 6366174[/snapback] Tourist Trophy er bedre hvis man er ute etter realisme ja, udiskutabelt. Jeg bruker ikke det som noe fasit, men det er jo et lite poeng at Xbox versjonen scorer høyere enn 360 versjonen. Hovedpoenget var at Moto GP 3 på Xbox er omtrent akkurat det samme spillet, også grafikkmessig. Et spill man kan få kjøpt billig de fleste steder. Altså et tips til folk om at det kanskje er lurere å kjøpe det isteden så sparer de en del penger. At noen fanboys kommer inn her å sier at det jeg sier ikke holder vann er ikke min feil. Derfor viste jeg til den anmeldelsen som beviser mine utsagn. Endret 23. juni 2006 av Staal Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Hovedpoenget var at Moto GP 3 på Xbox er omtrent akkurat det samme spillet, også grafikkmessig. Et spill man kan få kjøpt billig de fleste steder. Altså et tips til folk om at det kanskje er lurere å kjøpe det isteden så sparer de en del penger. At noen fanboys kommer inn her å sier at det jeg sier ikke holder vann er ikke min feil. Derfor viste jeg til den anmeldelsen som beviser mine utsagn. 6366259[/snapback] Nå har jeg ikke spilt MotoGP til xbox men jeg er skråsikker at du ikke får samme grafikken der som du gjør i MotoGP 06 selv med vanlig TV. Jeg har ikke lagt merke til noe FPS drops i det heletatt hos meg og jeg har også spilt det på 42" Plasma HDTV hos en kompis og ikke noe problem der heller. Graphics With cool things like grass shaders, dynamic lighting generators, and multi-layered track modeling, MotoGP 06 looks quite impressive. Rider and bike detail is stratospheric, while still maintaining a superb framerate. And tracks have individual layers for real-time skids and spent rubber, plus a separate layer for pavement blemishes which give an additional sensation of depth. As mentioned earlier, each material on the bike gives off the look of its base elements, which is quite unique in the early stages of next-gen game development. This is accomplished through unique shaders for each different material, thus making each bike look like cleverly constructed components instead of a monoblock model. Tatt ut i fra Teamxbox.com Jeg har spilt omtrent alt som er av spill på Xbox 360 og jeg må si at MotoGP 06 er en av de som ligger helt der oppe grafisk sammen med Kameo. Endret 23. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Og bare for å drite deg ut enda mer... 6365867[/snapback] Nå vet jeg ikke helt hvem som driter seg ut her. Jeg tok en tur på gamespot og fant noen MotoGP 03 og MotoGP 06 bilder. For bilder uten HDTV se første post. De er tatt opp med et digitalkamera mot TV men alikevel ser du hvor bra det egentlig er. MotoGP 03 MotoGP 06 Endret 23. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Ja eg føler eg dreit meg skikkelig ut no. Men eg går ihvertfall ikkje inn med livet som innsats for å sverte andre konsoller forran andre Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Med avanore's post så er det vel ingen tvil om hvem som har drita seg ut her. Stoler mer på avanore da han både har vært X360 kritisk og dermed tydelig ikke har noe fanboy forhold til konsollen og ikke minst fordi han faktisk har spilt spillet en del. Bildene taler jo også ganske sterkt for at avanore har rett. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Bra post. Har spillt demoen, og har merka små framedrops. Spillet har overrasket meg gameplay-messig. Jeg spiller demoen MYE! Skal kjøpe spillet nå når skatten kommer Så utrolig bra ut på tv'en din avanore. Gleder det til å teste det på min nye samsung ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=594187 ) Endret 23. juni 2006 av dark by design Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Bra post. Har spillt demoen, og har merka små framedrops.Spillet har overrasket meg gameplay-messig. Jeg spiller demoen MYE! Skal kjøpe spillet nå når skatten kommer Så utrolig bra ut på tv'en din avanore. Gleder det til å teste det på min nye samsung ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=594187 ) 6367458[/snapback] Kanskje du får gjort det idag da. Skatten min tikket inn på konto idag . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Var inne på gamespot og sammenlignet eg også ved min forrige uttalelse. Men var på jobben, så hadde blitt litt stress å poste bilder og styre på. Så takk for det innlegget. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Forøvrig, til Staal. Jeg har spillt MotoGP på vanlig XBOX - veldig bra spill. Men utifra demoen vil jeg si at de ikke er identiske. Riktignok spillte jeg xbox1 versjonen på SDTV, og MotoGP 06 på Xbox 360 med HDTV. Knallbra, gleder meg til å spille fullversjonen. Banene så bra ut! Herlig himmel! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har et dilemma. Må velge mellom Ghost Recon chapter 2 eller Moto GP 06. Går nok for chapter 2 desverre Lettest å få tak i, og billigst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå