StianBak Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Om noen få uker så lanseres en splitter ny webportal for dere som er interessert i webdesign, photoshop og digital kunst generelt. Her kan dere surfe en betaversjon fra 05/06/06 (Den nyeste versjonen er oppdatert til 19/06/06): PhotoshopAid Beta 050606 Vi i PSAID redaksjonen vil gjerne høre hva dere synes om denne versjonen av PhotoshopAid når det gjelder design og funksjonalitet. Her er også en SS fra forumdesignet: PSAID Forum Design Stian Bakkane Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Så jo fin ut den, men likte ikke helt den skyggen utenfor designet.. Skal siden være engelsk? Endret 19. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Syns teksten var utrivelig liten, og gråfargen passet ikke så bra til grønne. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Flash i viktige deler av sida, slik som i menyen deres, er fy fy! Ellers syns jeg sida blir litt for grønn, og litt for kontrastløs. Litt vanskelig å puste i det designet der også, luft er ingen uting. Ellers enig med at sida var utrivelig liten, det beskriver faktisk sida godt... Ble mye negativt her... Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Synes egentlig siden var veldig fin. Men likte ikke at dere viser bare halve teksten i headeren. Ellers kan jeg delvis være enig i det Mr. Berg sier spesielt det ang. flash. Lenke til kommentar
StianBak Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Etter mye tweaking og utsettelser er endelig PhotoshopAid.net ferdig til lansering. Og da ønsker jeg å vite litt om hva dere synes om det mer eller mindre ferdige designet: PhotoshopAid.net MVH Stian Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Den er veldig trang, Kanskje gjøre den bredere? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Synes også den var for smal. Ble litt klaustrofobisk. Ørjan... Lenke til kommentar
pakke Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Layouten var veldig smal, ja. Teksten er alt for liten til å være behagelig å lese. Den oransje linkfargen gir en forferdelig kontrast mot grå bakgrunn. Jeg har forøvrig problemer med å plassere blikket noe spesielt sted, det er for mange elementer som skriker etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 det meste jeg skulle poengtere her er nevnt, men jeg nevner det en gang til skriften er for liten til å være behagelig å lese for smal layout jeg likte det grønne fargevalget, og headeren Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Teknisk dårlig side og lite innhold. Men det ser lovende ut. I hvert fall på designbiten. Kvaliteten på webdesignbiten er derimot bedrøvelig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Kan dere væresåsnill å ha en egen avdeling for illustrator og vektorkunst generelt.. Væresåsnill? Og mens jeg skriver.. Siden er ingen showoff på hvor fete og flinke dere er til å designe, så værsåsnill å gjør plass til innholdet og skru opp skriften, gi siden mer luft og ikke gjør den så anstrengt liten. Endret 13. desember 2006 av sparks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå