Christian_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg fikk i oppgave av klassestyreren å finne på en aktivitet den siste skoledagen. Dette fordi jeg er tilitsvalgt. Jeg kommer da ikke på noen aktiviteter som kan gjøres siste skoledag for en allmenn grunnkurs klasse Derfor lurer jeg på om noen har noen forslag. Elevene skal digge meg etter dette, ikke se på meg som en barnslig dust Noen med litt bedre fantasi enn jeg? Mvh Christian Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 En strip tease skader ikke. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Haha! ja, noterer det Fler forslag? Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Eh.. Se en film. Alltid en klassiker. Er du god til å velge en film kommer de fleste til å se opp til deg i ettertid! Utenom det kan jeg bare de teite lekene du sikkert sliter med å få ut av hukommelsen fra barneskolen, dessverre. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 alskens små morsomme leker. bare google opp det så finner du nok noe. Du kan jo prøve å ha fotball, eller slåball o.l. (det slår alltid ann) Pinjata (?), bare med mennesker i stedet for pinjata (igjen ?) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Drikke dere bæsjings og ha det gøyt Hvis dere er gamle nok da. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hehe, da hadde de nok likt meg svært godt Men dette er først og fremst på en skole, og vi er alle 1-2 år under 18 En film var en god idè, men det tar nok litt for lang tid desverre. Hm, tror jeg får satse på at klassestyreren har funnet på noe. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Du må arangere en wet-tshirt contest hvor heftig hadde ikke det vært Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Strandtur hvis været tillater det? Ingen liker å sitte igjennom en 3 timers klassiker (film), når sola steker ute =) , spesielt ikke siste skoledag.. Men om du må, anbefales eurotrip. Den går aldri ut på dato og er alltid populær edit: leif Endret 20. juni 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jenter still uten bh, også vannkrig Det gjorde vi siste dagen på klasseturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå