guardianpegasus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei, ja jeg får altså ikke startet windows annet enn i ved safe mode nå. Maskinen stod på over natta og sekundet jeg rørte ved musa så restartet den og ville ikke lenger gå helt inn i windows. Den kommer seg over biten hvor den blå baren fyker over skjermen flere ganger og det står XP, så går det i svart... det kommer en "adjusting" beskjed på skjermen (justere skjermmodus) som aldri vanligvis kommer, hdd led'en blinker noen ekstra ganger, og så ingenting mer... Any ideas? Kan jeg unngå reinstallasjon? På forhånd takk... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hei,ja jeg får altså ikke startet windows annet enn i ved safe mode nå. Maskinen stod på over natta og sekundet jeg rørte ved musa så restartet den og ville ikke lenger gå helt inn i windows. Den kommer seg over biten hvor den blå baren fyker over skjermen flere ganger og det står XP, så går det i svart... det kommer en "adjusting" beskjed på skjermen (justere skjermmodus) som aldri vanligvis kommer, hdd led'en blinker noen ekstra ganger, og så ingenting mer... Any ideas? Kan jeg unngå reinstallasjon? På forhånd takk... 6339305[/snapback] Var ikke så dum alikevel jeg... fant CD'en min og startet windows autmated repair (som viste seg å være 100% manuell), fikk den til å skrive ny bootsektor, scanne etter windows installasjoner og skrive en ny startup sekvens for den, og jaggu funka det! Må vel kjøre den en gang til senere da, for å få fjernet den andre? Eller så prompter den meg hver gang jeg starter maskinen? hehe... uansett... snart på høy tid å reinstallere windows tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå