Pozzolan Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hei, Jeg fikk et problem etter at jeg gjenoprettet windows grunnet en feil med en driver. Før åpnet winamp seg ved dobbeltklikk på mp3 filer, nå er det ingen reaksjon. Har prøvd reinstall av winamp til ingen nytte. Nå må jeg altså åpne winamp manuelt for så å trykke på filen jeg vil spille av. Det andre programmet det har oppstått et lignende problem med er MSN. Når jeg trykker på "My E-mail Inbox" er det ingen reaksjon. Er det noen som vet om en fiks på dette så hadde det vært fint!! PS: Si ifra hvis du har en bedre emnetittel på lager da jeg ikke klarte å finne på en bedre en. Endret 20. juni 2006 av stealthy Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Høyreklikk på en mp3-fil og velge "Åpne i" -> Velg program. Velg så Winamp i den listen og kryss av "Alltid åpne i dette programmet" som er nederst der. Velg OK. Da burde det fungere. Endret 19. juni 2006 av TCi Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Det er allerede winamp som er valgt. :S Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gå til kontrollpanelet -> Mappealternativer Velg så Filtyper og finn MP3 i listen. Velg så avansert og sjekk hva som står. Om det er riktig så er "Spill av i Winamp" merket med fet skrift. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Der står det også Winamp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sjekk for spyware/virus. Mulig også registeret er litt korrupt... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 I Verktøy -> Mappealternativer -> Filtyper -> MP3 -> Avansert, bør det se omtrent slik ut. Enqueue: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" /ADD "%1" Bookmark: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" /BOOKMARK "%1" open: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" "%1" Play: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" "%1" Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 @TCi: Nei, det er ikke virus eller spyware da jeg er ganske sikkerhetsbevisst. Tror det er noe med registeret. @endrebjorsvik: Da jeg har XP Home har jeg ikke et valg som heter "avansert" Det har nå dukket opp et nytt problem som kan sees på bildet under Takker for alle svar hittil! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Jupp det har jeg Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Bump... Noen andre some har noen ideer? PS klarte å fikse MSN og epost problemet ved å velge Hotmail som default email program i IE Merkelig nok ble problemet med Winamp løst ved å bytte ikonet for mp3 filer Det som gjenstår er problemet når jeg lagrer filer i MS Paint. Jeg får opp en feilmelding som er vist på bilde jeg postet. Bildet blir lagret med feilmeldingen er uansett plagsom. Endret 20. juni 2006 av stealthy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå