Gå til innhold

Problem med Paint når jeg lagrer filer

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk et problem etter at jeg gjenoprettet windows grunnet en feil med en driver. Før åpnet winamp seg ved dobbeltklikk på mp3 filer, nå er det ingen reaksjon. Har prøvd reinstall av winamp til ingen nytte. Nå må jeg altså åpne winamp manuelt for så å trykke på filen jeg vil spille av.

Det andre programmet det har oppstått et lignende problem med er MSN. Når jeg trykker på "My E-mail Inbox" er det ingen reaksjon.

Er det noen som vet om en fiks på dette så hadde det vært fint!!

PS: Si ifra hvis du har en bedre emnetittel på lager da jeg ikke klarte å finne på en bedre en.

Endret av stealthy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyreklikk på en mp3-fil og velge "Åpne i" -> Velg program. Velg så Winamp i den listen og kryss av "Alltid åpne i dette programmet" som er nederst der. Velg OK.

Da burde det fungere.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

I Verktøy -> Mappealternativer -> Filtyper -> MP3 -> Avansert, bør det se omtrent slik ut.

post-30930-1150736451_thumb.png

Enqueue: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" /ADD "%1"

Bookmark: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" /BOOKMARK "%1"

open: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" "%1"

Play: "C:\Program Files\Winamp\Winamp.exe" "%1"

Lenke til kommentar

@TCi: Nei, det er ikke virus eller spyware da jeg er ganske sikkerhetsbevisst. Tror det er noe med registeret.

@endrebjorsvik: Da jeg har XP Home har jeg ikke et valg som heter "avansert" Det har nå dukket opp et nytt problem som kan sees på bildet under

mp3.JPG

Takker for alle svar hittil!

Lenke til kommentar

Bump...

Noen andre some har noen ideer?

PS klarte å fikse MSN og epost problemet ved å velge Hotmail som default email program i IE

Merkelig nok ble problemet med Winamp løst ved å bytte ikonet for mp3 filer :dontgetit:

Det som gjenstår er problemet når jeg lagrer filer i MS Paint. Jeg får opp en feilmelding som er vist på bilde jeg postet. Bildet blir lagret med feilmeldingen er uansett plagsom.

Endret av stealthy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...