sxxxe83 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Har en nokia 3510, og lurer på hvordan jeg får wap funksjonen til å fungere...? HAr ikke satt meg så veldig inn i dette, og er derfor veldig amatør.. Mvh Torgeir Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Er du fornøyd med telefonen? jeg har nettopp bestilt telefonen (burde kansje gjort det før jeg bestillte den -litt off topic Lenke til kommentar
Blod Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 du må få et wap oppsett som du kan bestille fra din operatør til 5-10kr Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Send sms "wap nokia" til 1999 så får du oppsettet :smile:. JA! Nokia 3510 er veldig bra..har hadd min i 4 dager nå men synes den er et lite geni..rask som f... i menyene og har mange bra funksjoner..skal kjøpe MP3 spiller med radio til den etterhvert Holder på å forske på polyfoniske ringetoner, var tydeligvis ikke bare å laste ned hva som helst av midifiler fra internett og bruke som ringetoner hehe...Legger ut site med lyder hvis jeg får det til iløpet av dagen. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topi...=40697&forum=19 På den topicen er det sikkert svar på wap'en din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå