Gå til innhold

Syk syk tryllekunstner.

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol for noen tullinger som hoppa på det der...

Altså for å ha det sakt, kroppen inneholder 4-5L blod og ikke en eneste ML er på det sagbladet, så sier det seg selv at det er fake...

6339620[/snapback]

Regnet du med å se noen bli delt i 2 på orntlig og overleve det..? Om så tror jeg du bør gå til en psykolog...

Lenke til kommentar

Tror de fleste skjønner det ikke er en person som blir saget i to, smartasser. Men det jeg lurer på er hvordan han fikk det til? Du ser jo han legger seg oppå der, og man ser ikke aldri at han putter bena på noen måte ned i det han ligger på... I'm speechless :dontgetit:

Lenke til kommentar
Pause at 8sec. Check the pattern of camo Criss wears. Now pause at 2min5sec. Check the camo pattern that his accomplice wears. What kind of fucking dingbats would use different patterns of pants for this illusion? It totally gives away that there are 2 separate and complete bodies. (Google:Criss Angel dingbat=13,200 matches. Nuff said) The switch is completed at the edit, just before the left>right pan at 46 sec. Add a blue screen + 2 mirrors + 30 out of work actors>done. Sorry dummies.
Lenke til kommentar
Lol for noen tullinger som hoppa på det der...

Altså for å ha det sakt, kroppen inneholder 4-5L blod og ikke en eneste ML er på det sagbladet, så sier det seg selv at det er fake...

6339620[/snapback]

Regnet du med å se noen bli delt i 2 på orntlig og overleve det..? Om så tror jeg du bør gå til en psykolog...

6339644[/snapback]

Det var bare et punkt da... kunne sikkert funnet ørten flere...

Lenke til kommentar

6339620[/snapback]

Hoho, der seiret logikken! Du har avslørt alle tryllekunstnere noensinne!

6339853[/snapback]

hahaha

Lenke til kommentar
Pause at 8sec. Check the pattern of camo Criss wears. Now pause at 2min5sec. Check the camo pattern that his accomplice wears. What kind of fucking dingbats would use different patterns of pants for this illusion? It totally gives away that there are 2 separate and complete bodies. (Google:Criss Angel dingbat=13,200 matches. Nuff said) The switch is completed at the edit, just before the left>right pan at 46 sec. Add a blue screen + 2 mirrors + 30 out of work actors>done. Sorry dummies.

6339873[/snapback]

Eid!

Lenke til kommentar
"Kappe damer i 2 i kiste" er jo et standard tryllekunst-triks så lenge "magi" har vært underholdning. Det er sikkert et veldig enkelt triks siden alle tryllekunstnerne gjør det. Folk blir jo ikke drept.

6339956[/snapback]

Kanskje de har en identisk-tvilling-oppdretts-farm et sted i USA der de avler opp tvillinger til slike tryllekunster O_o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...