mck Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Noen som har erfaring med F-SECURE ANTI-VIRUS 2006 eller F-SECURE INTERNET SECURITY 2006? Håper på hjelp Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det skal være solide saker det. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har brukt det i 2-3 år nå, kjempebra program. Aldri vært plaget med virus mens jeg har hatt det. Men ikke bruk det på gamle datamaskiner, da dette er et "stort" program. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg får nå F-secure gratis fra canal digital, så vurderer å bytte ut NOD32 til fordel for f-secure. Grunnen er at det er gratis, enkelt å greit. Men hvordan er f-secure opp mot nod32? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har brukt F-Secure en god stund nå, og det funker helt topp Bruker nå F-Secure Internett Protection 2007, og er storfornøyd med alle funksjonene. Alt er samlet på et kontrollpanel, der det er lett å finne frem, og det stopper/finner det meste av virus og annen dritt... Så jeg kan anbefale det. F-Secure Antivirus 2006 er vel bare antivirus så langt jeg har skjønt, men hvis du kjøper internett protection får du med brannmur også. Er ikke helt sikker, så correct me if im wrong! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article592251.ece Er den pakken vi får med canal digital, så virker som at den har både antivirus, brannmur mm. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Har hatt F-Secure på min forrige data, og kan si at det fungerte utmerket! Utrolig bra antivirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå