Datasmurf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Jeg savner disse gamle spillene som nå begynner å dra på årene. Vet noen av dere noble forumbrukere hvor jeg kan finne de? Til nedlasting eller kjøp, et fett, selv om nedlasting så klart hadde vært best. Det er da altså: Championship Manager 97/98 Premier Manager 97 Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 premier manager '97 skal jeg ha et eller annet sted her i huset.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 ooh, interessant... Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg får nesten nostalgiske tårer i øynene... :-) Noen som husker "The Boss" på C64? Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 faen jeg finner ikke PM '97! :| ..har leita no jævli nå...... noen som har det? Lenke til kommentar
DK-games Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hey jeg har Championship Manager 97/98 - så send mig en mail hvis du vil ha' det: [email protected] cya Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå