theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg hadde 2 billetter. Men så ble jeg kjæresteløs og fattig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Men faen, blir litt irritert når jeg kommer på tanken av att Slayer ikke spiller så mye av South Of Heaven albumet. Det er mitt favoritt album, har så sinnsykt lyst til å høre Live Undead, Silent Scream.. Ja, hele albumet live. Sist jeg så dem spillte dem jo kunn fra Reign In Blood (Ja, det er fett.) og litt fra andre album, men ikke South Of Heaven. Bare jeg som er storfan av det albumet? Er jo det feteste albumet dems. Forskjellig smak, håper i hvertfall dem spiller Mandatory Suicide og Live Undead. 7152448[/snapback] South of Heaven røsker bra ja, rangerer det like høyt som Reign. Det irriterer meg enda at Slayer ikke kom alene, trodde Slayer viste bedre enn å drasse med seg masse fjortissband til Spektrum. Tenk dere Slayer i spektrum, helt alene. Våt drøm. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Men faen, blir litt irritert når jeg kommer på tanken av att Slayer ikke spiller så mye av South Of Heaven albumet. Det er mitt favoritt album, har så sinnsykt lyst til å høre Live Undead, Silent Scream.. Ja, hele albumet live. Sist jeg så dem spillte dem jo kunn fra Reign In Blood (Ja, det er fett.) og litt fra andre album, men ikke South Of Heaven. Bare jeg som er storfan av det albumet? Er jo det feteste albumet dems. Forskjellig smak, håper i hvertfall dem spiller Mandatory Suicide og Live Undead. 7152448[/snapback] South of Heaven røsker bra ja, rangerer det like høyt som Reign. Det irriterer meg enda at Slayer ikke kom alene, trodde Slayer viste bedre enn å drasse med seg masse fjortissband til Spektrum. Tenk dere Slayer i spektrum, helt alene. Våt drøm. 7157048[/snapback] Åh, irritert på alle shitkidsa som skal dit. (Ja, inkl. meg.) Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvor sa jeg at Alexi spiller i utakt? 7156652[/snapback] ettersom du spør om vi kan nevne gitarister med mindre takt og melodi enn Alexi som om det skal være godt gjort, så fikk jeg kanskje en viss feeling av at du mente han ikke spilte i takt da men.... mulig jeg har misforstått.. men tror vi gir oss der med respekt for andre som skal lese dette skvipet la oss nå heller dra til spektrum den 15. november begge to å ha en helvetes digg metal kveld! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 La oss nå heller dra til spektrum den 15. november begge to å ha en helvetes digg metal kveld! 7157116[/snapback] Yeah, man! Åh, faen det kommer til å eie! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Oyeahs! Fått rom på Thon Hotel Terminus som ligg sånn ca. to sekund frå Spektrum. Er jo ganske greit det. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ed Hunter: Kjekt å bo i nærheten ja. Vi er en gjeng fra jobben som skal innover. Har fiksa buss og fri fra jobb dagen etter. Dette blir moro! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er ikke så heldig... Jeg skal på vakt (militæret) dagen etter! Skal få med meg Children Of Bodom og In Flames... Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ble så grundig lurt jeg av bilettluka. Jeg ringte inn før jeg kjøpte bilettene om det var muligheter for å lever inn noen biletter i god tid hvis noen backet ut. Og da sa han i telefonen at dette ikke var noe problem . Så jeg bestilte 6 jeg, og så backa to personer ut, og så ringte jeg inn og sa jeg ville levere tilbake 2 biletter og da fikk jeg til svar at dette var umulig. Og eneste måten å få tilbake pengene på var å sende et skriftlig brev til de som Bilettluka hadde fått bilettene av og gi en jævlig god grunn til hvorfor jeg ikke skulle ha de... Det hjalp ikke at "to kompiser ombestemte seg". Men dette hadde jo en kunebehandler sagt at gikk greit tidligere. Når han sa dette til meg så har de bundet seg til en muntlig avtale som er like bindene som en skriftlig. Eneste med skriftlig avtale er at da har man litt mer bevis . Så nå sitter jeg her med 800 kroner i dass.. De oppmuntrer jo bare selv til svartebørs salg av bilettene.. Selv om ikke jeg bryr meg om noe fortjeneste på bilettene, vil bare ikke gå i minus. Har forresten sjekket inn på Perminalen hotell billig var det, og ikke så langt ifra.. Gleder meg nå! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Men faen, blir litt irritert når jeg kommer på tanken av att Slayer ikke spiller så mye av South Of Heaven albumet. Det er mitt favoritt album, har så sinnsykt lyst til å høre Live Undead, Silent Scream.. Ja, hele albumet live. Sist jeg så dem spillte dem jo kunn fra Reign In Blood (Ja, det er fett.) og litt fra andre album, men ikke South Of Heaven. Bare jeg som er storfan av det albumet? Er jo det feteste albumet dems. Forskjellig smak, håper i hvertfall dem spiller Mandatory Suicide og Live Undead. 7152448[/snapback] South of Heaven røsker bra ja, rangerer det like høyt som Reign. Det irriterer meg enda at Slayer ikke kom alene, trodde Slayer viste bedre enn å drasse med seg masse fjortissband til Spektrum. Tenk dere Slayer i spektrum, helt alene. Våt drøm. 7157048[/snapback] Det irriterer MEG at Slayer skal dit, og som skal spille mest ! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Men faen, blir litt irritert når jeg kommer på tanken av att Slayer ikke spiller så mye av South Of Heaven albumet. Det er mitt favoritt album, har så sinnsykt lyst til å høre Live Undead, Silent Scream.. Ja, hele albumet live. Sist jeg så dem spillte dem jo kunn fra Reign In Blood (Ja, det er fett.) og litt fra andre album, men ikke South Of Heaven. Bare jeg som er storfan av det albumet? Er jo det feteste albumet dems. Forskjellig smak, håper i hvertfall dem spiller Mandatory Suicide og Live Undead. 7152448[/snapback] South of Heaven røsker bra ja, rangerer det like høyt som Reign. Det irriterer meg enda at Slayer ikke kom alene, trodde Slayer viste bedre enn å drasse med seg masse fjortissband til Spektrum. Tenk dere Slayer i spektrum, helt alene. Våt drøm. 7157048[/snapback] Det irriterer MEG at Slayer skal dit, og som skal spille mest ! 7197813[/snapback] Synd for deg, da SLayer røsker kraftig. Spill gjennom Hell Awaits, Reign in Blood, South of Heaven og Seasons in the Abyss, og bli frelst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selg de to andre billettene på finn.no til 500kr stk. Sikkert null problem å bli kvitt dem. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ser ikke ut som at det er utsolgt ennå Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 jeg skal noen som har lista på vilken sanger banda skal spille? thx Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Setlisten kunne jeg også tenkt meg. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Children Of Bodom sin setliste blir sannsynligvis noe sånt: Intro Silent Night, Bodom Night Needled 24/7 Living Dead Beat Sixpounder Angels Don't Kill In Your Face Hate Me! Downfall Outro Dette var i alle fall setlisten på unholy alliance gigen i tyskland. Så regner med de kjører noe lignende på hele europa touren. Slayers setliste i Europa har vært sånn: 01. South Of Heaven 02. War Ensemble 03. Die By The Sword 04. Born Of Fire 05. Cult 06. Disciple 07. Eyes Of The Insane 08. Mandatory Suicide 09. Seasons In The Abyss 10. Hell Awaits 11. Dead Skin Mask -------- 12. Raining Blood 13. Postmortem 14. Angel Of Death In Flames hadde følgende setlist i Milano: Come Clarity Leeches Trigger Cloud Connected Graveland Resin Pinball Map Behind Space Only for the Weak Take This Life My Sweet Shadow The Quiet Place Bullet Ride Så dette blir nok sannsynligvis mye av det de vil spille i Oslo også. Lamb Of God og Thine Eyes Bleed har jeg dessverre ikke funnet noen setliste på. Endret 4. november 2006 av FollowTheReaper Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Kan noen vennligst ta med en plakat, skrive "EMBODY THE INVICIBLE" og holde den opp når In Flames spiller? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Driver å kjøper biletter, seksjon 3 er ståplassene? *Være 110% sikker* Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 husker ikke brukeren akkurat nå, men jeg har i hvert fall i seksjon 2... regner med at det i hvertfall er ståplass. tror det skal være 2 felt rett foran scenen som er ståplasser Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Satser på at seksjon 2 er ståplass ja. er der jeg har ^^ Nå er hotellrommene på Thon Spektrum booka, og ordnet meg fri onsdag, torsdag og fredag, bare håpe bein og rygg holder hele konserten ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå