Kjobben Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det går ann å syns at noe er bedre enn Slayer, men det _ER_ ingenting som er bedre enn Slayer uansett. De er kongene innenfor sin sjanger uansett... EOD! Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ok, du bestemmer.... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er en grunn til at alle prøver å finne et thrash band som låter feitere enn Slayer... ingen har klart det hitil..... 7333581[/snapback] jøss, du har du brukbar oversikt over alle metal folka i hele verden må jeg si... selv om det er uvirkelig for deg, finnes det faktisk folk som synes det er mye annen trash metal enn Slayer som er bra.. til og med bedre! (skal kanskje ikke så mye til da men.. 7337096[/snapback] Du tar feil...... Slayer er faktisk best.punktum.finale. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Slayor iz tha kingz. Nei. Det er de ikke. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er en grunn til at alle prøver å finne et thrash band som låter feitere enn Slayer... ingen har klart det hitil..... 7333581[/snapback] jøss, du har du brukbar oversikt over alle metal folka i hele verden må jeg si... selv om det er uvirkelig for deg, finnes det faktisk folk som synes det er mye annen trash metal enn Slayer som er bra.. til og med bedre! (skal kanskje ikke så mye til da men.. 7337096[/snapback] Du tar feil...... Slayer er faktisk best.punktum.finale. 7338319[/snapback] javel.. da så.. hva er vitsen med diskusjonstråder når du allerede har svaret? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg vet ikke egentlig, har aldri forstått det jeg heller. Hvorfor kan ikke alle heller bare spørre meg om hva som er rett istedenfor å ha diskusjoner der alle har feil utenom meg? Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg vet ikke egentlig, har aldri forstått det jeg heller. Hvorfor kan ikke alle heller bare spørre meg om hva som er rett istedenfor å ha diskusjoner der alle har feil utenom meg? 7338717[/snapback] godt spørsmål... hmm.. jeg skal huske det i framtiden. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det går ann å syns at noe er bedre enn Slayer, men det _ER_ ingenting som er bedre enn Slayer uansett. De er kongene innenfor sin sjanger uansett... EOD! 7337613[/snapback] FollowTheReaper, innen Thrash metal sjangeren så har nok kjobben rett i at Slayer er kongene. skal lete lenge etter å finne bedre, hardere, mer ekstrem og intens thrash metal enn Slayer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Men mer fengende skal en ikke lete lenge etter. Lamb of god f.eks som var på samme konsert. Ikke like "ekstremt" og "bråkete" men mye, mye mer fengende. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Det går ann å syns at noe er bedre enn Slayer, men det _ER_ ingenting som er bedre enn Slayer uansett. De er kongene innenfor sin sjanger uansett... EOD! 7337613[/snapback] FollowTheReaper, innen Thrash metal sjangeren så har nok kjobben rett i at Slayer er kongene. skal lete lenge etter å finne bedre, hardere, mer ekstrem og intens thrash metal enn Slayer. 7340979[/snapback] Slayer er nok størst ja, og selve symbolet på trash metal. Men alle trenger jo ikke synes at de er best innen sin sjanger for det. Personlig synes jeg nyere band som f.eks Trivium og Lamb Of God som spiller en mer moderne form for trash metal er bedre. Men de har jo trukket trash metallen i en litt annen retning da.. Endret 23. november 2006 av FollowTheReaper Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Syntes at folk som ikke klarer å skjønne at folk kan ha egne meninger oppfører seg litt umodent. Kanskje er de konger, men alle syntes ikke kongene er best.. Sånn er livet, alle kan ikke syntes det samme.. Det hadde vært kjedelig det.. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ok. Slayer er nok stemplet som konger over thrash, og ja, jeg syns også dem er best i hele verden av thrash. Slayer er mitt favorittband, og jeg respekterer forsatt andre band jeg ikke syns er like bra. Men att folk går rundt å sier att Lamb Of God, COB, In Flames osv er bedre. Bullshit, bullshit, bullshit og atter bullshit. Hvem er mest populære av thrash sjangeren? Det er Slayer, Metallica, Testament, Pantera osv. Det er en grunn til att dem er såpass store idag og blir nevnt ganske så mange steder. Så folkens, slutt å diskuter hvem som er best av COB, In Flames og alle de bandene. Slayer har fler fans enn de bandene uansett, og det er det en grunn for. EOD. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ok. Slayer er nok stemplet som konger over thrash, og ja, jeg syns også dem er best i hele verden av thrash. Slayer er mitt favorittband, og jeg respekterer forsatt andre band jeg ikke syns er like bra. Men att folk går rundt å sier att Lamb Of God, COB, In Flames osv er bedre. Bullshit, bullshit, bullshit og atter bullshit. Hvem er mest populære av thrash sjangeren? Det er Slayer, Metallica, Testament, Pantera osv. Det er en grunn til att dem er såpass store idag og blir nevnt ganske så mange steder. Så folkens, slutt å diskuter hvem som er best av COB, In Flames og alle de bandene. Slayer har fler fans enn de bandene uansett, og det er det en grunn for. EOD. 7345893[/snapback] greit det. Slayer er best. Men allikevel er det flere som liker mange band bedre enn Slayer. Hva er logikken i det? Jeg respekterer Slayer uten problem. Men jeg går ikke med på at jeg må synes de er best bare for at det er en del andre som gjør det... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ok. Slayer er nok stemplet som konger over thrash, og ja, jeg syns også dem er best i hele verden av thrash. Slayer er mitt favorittband, og jeg respekterer forsatt andre band jeg ikke syns er like bra. Men att folk går rundt å sier att Lamb Of God, COB, In Flames osv er bedre. Bullshit, bullshit, bullshit og atter bullshit. Hvem er mest populære av thrash sjangeren? Det er Slayer, Metallica, Testament, Pantera osv. Det er en grunn til att dem er såpass store idag og blir nevnt ganske så mange steder. Så folkens, slutt å diskuter hvem som er best av COB, In Flames og alle de bandene. Slayer har fler fans enn de bandene uansett, og det er det en grunn for. EOD. 7345893[/snapback] ABBA har solgt mer enn Slayer. Er de bedre da? Salgstall har ingenting med kvalitet å gjøre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ok. Slayer er nok stemplet som konger over thrash, og ja, jeg syns også dem er best i hele verden av thrash. Slayer er mitt favorittband, og jeg respekterer forsatt andre band jeg ikke syns er like bra. Men att folk går rundt å sier att Lamb Of God, COB, In Flames osv er bedre. Bullshit, bullshit, bullshit og atter bullshit. Hvem er mest populære av thrash sjangeren? Det er Slayer, Metallica, Testament, Pantera osv. Det er en grunn til att dem er såpass store idag og blir nevnt ganske så mange steder. Så folkens, slutt å diskuter hvem som er best av COB, In Flames og alle de bandene. Slayer har fler fans enn de bandene uansett, og det er det en grunn for. EOD. 7345893[/snapback] ABBA har solgt mer enn Slayer. Er de bedre da? Salgstall har ingenting med kvalitet å gjøre. 7346063[/snapback] Nå var jo Abba kommersiell fløtepop, imotsetning til Slayer, som er beinhard grusethrash. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nå var jo Abba kommersiell fløtepop, imotsetning til Slayer, som er beinhard grusethrash. 7346112[/snapback] Salgstall er fremdeles et utrolig dårlig argument. Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Salgstall er ubrukelige argument. Slayer er trash, det er ingen band som kan lage trash idag uten å kopiere Slayer.. De er definisjonen på trash. De har holdt det gående i snart 30 år og greier å fornye seg uten å selge seg og fortsatt lage trash metal. Slayer vil alltid være definisjonen på trash metal. At det kommer nye band til sjangeren er vel å greit men jeg er 100% sikker på at de banda sier det samme som meg om Slayer. At noen liker andre trash band bedre enn Slayer er vel å greit. Men å si at band som må tråkke i motorveien 1 annet band har lagt ned er bedre er vel å ta litt i, jeg mener når band som nevnt over Lamb of God, Trivium selv har laget en 12 felts motorvei i begge retninger og er inspirasjon til tusenvis av band innen en sjanger da kan vi snakke om at dem faktisk er bedre. Slayer har alltid vært konger av riff, de har de 2 tighteste og mest kreative trash gitaristene ever, de har alltid hatt gode trommiser men han som sitter å dundrer på skinna nå er den største av dem alle, og vokalen til Araya er som skapt for trash metal. Dere må tenke på at når Slayer slapp "Show No Mercy" i 1983 var det til da det mest ekstreme som noensinne hadde blitt gitt platekontrakt, metallica med Kill em All kom vel i nærheten men Metallica har aldri vært like ekstreme som Slayer. Banda som kommer opp idag har en vanskelig jobb å skaffe seg "sin egen" identitet og spesielt innen trash sjangeren er dette et faktum. Men jeg kan nevne masse hybrid band som blander trash med black metal eller death metal som er knallbra. Og som faktisk har laget noen av mine favoritt album, men dem kan bare desverre ikke måle seg med Slayer. Ingen kan gjøre Slayer riff foruten Slayer selv Til de som er interesert i å høre hvor teit det kan bli... (nå er det faktisk så likt Slayer at mye er litt kult faktisk) så sjekk ut et band som heter Cyst Og til dem som allerede er Slayer fans... Sjekk ut "Whiplash" sine tidligste album fra 1980 tallet, det er faen meg trash! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Aight, ikke slakt meg pga salgstall da. Men uansett, slayer er en veldig god definisjon på thrash. Og det vil det alltid være! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Lamb of god thrash? Dummeste jeg har hørt.... og Metallica spiller Black, Cannibal Corpse pop og Abba Death metal? Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Lamb of god thrash? Dummeste jeg har hørt.... og Metallica spiller Black, Cannibal Corpse pop og Abba Death metal? 7349714[/snapback] ja Lamb Of God er en mer moderne form for trash ja. Det hører du jo tydelig på både trommer og riff da! Det som de gjør annerledes er at det ofte baserer låtene sine på tungere riff, en den mer Slayer-aktige riffingen. Men synes riffene til LoG er fete som en gris klar for juleslakt.. Vokalen er vel heller ikke så typisk trash kanskje, men faen som Blythe kan skremme livet av hvem som helst med den stemmen der hva kaller du LoG sin musikk da? Edit: Tror jeg vil kalle Lamb Of God for et slags progressivt trash metal band. Endret 24. november 2006 av FollowTheReaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå