Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?

Anbefalte innlegg

Moshpit er idioti. Det går alltid utover folk som ikke har interesse av å få noen slengt på seg. Sto rett ved en under Lamb of God, ble så lei av folk som kastet seg mot meg at jeg hevet albuen da idoitene kastet seg mot meg. Etter et par albuer i bakhode ga de seg. Toskete.

7326827[/snapback]

Jeg pleier aldri å være med i moshpits, men det er gøy å dytte de 3 ganger hardere tilbake :D Eller heve albuen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forbanna glad at når jeg er på konsert i spektrum så har jeg alltid med meg en kamerat på 208cm (strømpelesten) og med muskler som en okse. Han er min vegg mot resten av herje bermen :p

Er uansett ingen som gidder stå bak han for dem ser ikke en dritt hehe.

Men ja, løfte albuen er ofte et effektivt virkemiddel mot hormonfylt (alkoholfylt) ungdom som ikke klarer stå i ro.

Lenke til kommentar
Fysj, være på metal konsert og sutre for at det blir litt fysisk kontakt. Moshing hører hjemme på konserter med hard musikk, bare synd at ungdommen nå tildags er en gjeng med pyser.

7329028[/snapback]

Det er ditt syn på det hele, selv liker jeg å heller høre på musikken og nyte den... :) Har ikke noe imot fysisk kontakt, og det vet jeg jo hører med...

Og btw, det er vell ikke meningen at folk skal bli skadet ut ifra moshing? Så mange som gikk rundt med blod på seg osv. Noen som vet hva som skjedde?

En siste ting, jeg er ikke pyse ;)

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar
Og btw, det er vell ikke meningen at folk skal bli skadet ut ifra moshing? Så mange som gikk rundt med blod på seg osv. Noen som vet hva som skjedde?

7329478[/snapback]

Selvfølgelig skal man bli skadet i en moshpit (helst ikke alvorlig, men blod hører med), ellers er det noe alvorlig gale med moshpiten.

Eyvindr:

Du er veldig negativt til alt høres det ut som!

"Ungdom er no dritt" er mottoet ditt ;)

7329398[/snapback]

Ungdom er noe dritt, uheldigvis er jeg en av de selv...

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Selvfølgelig blir man skadet  i en moshpit, ellers så er det noe alvorlig gale med moshpiten.

Det er akkurat det jeg ikke liker, selvsagt skal dem få lov til å gjøre det, men selv så går jeg på en konsert for å høre på musikken ikke for å bli skadet i en moshpit. :)

Det er bare det jeg syns...

Lenke til kommentar
Men spørsmålet er jo hvem som er med i moshpiten, moshingen er jo som oftest frivillig. Er bare idioter som lar det gå utover de utenfor piten.

7329646[/snapback]

Jeg sto og hørte på musikken, plutselig kjente jeg at det ble mye friere bak meg. Jeg snudde meg rundt, plutselig fikk jeg meg en i magen. Tror ikke det var med vilje, men ble hvertfall skutta og herja på helt til moshpiten var ferdig... Og jeg hadde ikke planer om å være med i den piten for å si det sånn. :p

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar

moshpits må man regne med når amerikanske band står på plakaten. Er jo helt syke moshpits på andre Lamb Of God konserter jeg har sett fra USA. Litt synd det skal gå ut over "uskyldige" selvfølgelig. Men ser sikkert jævlig rått ut fra bandenes posisjon på scenen... hvor mye det har med musikken å gjøre er nå en annes sak. Men litt show må det jo være;)

Lenke til kommentar

In flames var helt sykt bra :)

Men ble meget skuffa av Slayer, har aldri hørt på de da.. Hørte gjennom sangene på nyeste albumet, men falt ikke i smak hos meg. Mislikte slayer faktisk.. Etter de hadde spilt 4 sanger så gikk vi.

Ikke skyt meg da fanboys, var bare ikke min musikk smak..

Lenke til kommentar
In flames var helt sykt bra :)

Men ble meget skuffa av Slayer, har aldri hørt på de da.. Hørte gjennom sangene på nyeste albumet, men falt ikke i smak hos meg. Mislikte slayer faktisk.. Etter de hadde spilt 4 sanger så gikk vi.

7333093[/snapback]

Er enig med deg jeg.. En av kameratene mine sovna faktisk under Slayer.. (Ja, SOVNA!)

Personlig skal jeg ikke si at jeg har noe imot Slayer, de spiller fin musikk.. Men jeg var veldig sliten da også, fordi jeg tok av når Children of Bodom og In Flames spilte \,,/ De to bandene er de absolutt største ifølge mitt hjerte :love:

Lenke til kommentar

Tror ikke Slayer har noen fanboys.

De som liker Slayer nå kommer alltid til å like dem, har vært Slayer fan siden 1987 men kommer nok aldri til å omtale meg selv eller andre som Fanboy :p Vi er metal fans, fanboy er noen som smisker seg innpå.. vi smisker ikke, vi sier bare rett ut sannheten.. Slayer > all annen trashmetal, Slayer > alle andre band på Unholy Alliance Tour hehe..

Neida, alle har rett på sin smak ;)

Lenke til kommentar
Det er en grunn til at alle prøver å finne et thrash band som låter feitere enn Slayer... ingen har klart det hitil.....

7333581[/snapback]

jøss, du har du brukbar oversikt over alle metal folka i hele verden må jeg si... selv om det er uvirkelig for deg, finnes det faktisk folk som synes det er mye annen trash metal enn Slayer som er bra.. til og med bedre! :yes: (skal kanskje ikke så mye til da men.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...