Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?

Anbefalte innlegg

Vet jeg slipper inn med tiden.

Men det er kjipt og vente 2år for og komme på konsert da :(

Men jeg skjønner også "dere eldre" som ikke liker at småunger leker harn og gjemsel under en konsert.. (er ikke sikker på hvordan disse lekene staves men...)

Har foresten nok venting når det gjelder bil lappen, har gledet meg siden slutten av 6. klasse :p

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Slayer er legendariske live.

Lamb of God og In Flames er en av mine ynglingsband så de kunne jeg godt tenkt å se. Førstnevnte slipper forøvrig i disse tider et album, utifra dene ene låten jeg har hørt så blir det knallbra.

Men Bodom kunne de hatt droppa...

Lenke til kommentar
Men hvordan fungerer konserten? Er det slik at hvert band kommer opp å spiller ett par sanger vær, for konserten er jo bare på 1 kveld.

De spiller vel ikke sammen denne konserten?

6499829[/snapback]

Det lurer jeg også på, men det blir vel litt rart, tipper kanskje vært band spiller en halvtime vær eller noe, blir jo dumt å rigge om bare etter noen sanger (hvis ikke de bruker det samme utstyret, noe som jeg ikke tror). Kommer først og fremst for å se Slayer og Lamb of God, eneste av bandas trommiser som er noe tess, kunne tenkt meg en kveld med LoG, Slayer og Shadows Fall, og Pantera :dribble:

Lenke til kommentar
Slayer er legendariske live.

Lamb of God og In Flames er en av mine ynglingsband så de kunne jeg godt tenkt å se. Førstnevnte slipper forøvrig i disse tider et album, utifra dene ene låten jeg har hørt så blir det knallbra.

Men Bodom kunne de hatt droppa...

6500171[/snapback]

Kan hende jeg kommer meg dit,da ville jeg helst sett Lamb Of God.

Sacrament høres bra ut,ihvertfall er det en bra video av "Redneck" :love:

Lenke til kommentar

Jupp, skal og på denne konserten, biletten trygt oppbevart, så nå gjenstår det bare å bestille hotellrom på plasa og flybilletter så er vi i boks..

Slayer, Lamb of God og In Flames er hovedattraksjonen, fikk ikke med meg slayer forrige gang de var i oslo pga jobb.

Har tilogmed begynt såvidt å trene for å kunne holde ut i disse timene konserten varer ^^, kommer til å bli steinhardt.

Og denne gangen skal jeg være forsiktig med drikkevarene, var på satyricon i teatergarasjen i bergen 6mai, husker ikke så altfor mye, betalte meg i tillegg inn 2 ganger :(

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt noe av Slayer, Lamb of God eller Thine Eyes Bleed, mulig noen kunne skrive opp noen av de beste sangene de har laget?

----------------------------------------------------------------------------------

Bumper det gamle spørsmålet mitt jeg:

Men hvordan fungerer konserten? Er det slik at hvert band kommer opp å spiller ett par sanger vær, for konserten er jo bare på 1 kveld.

De spiller vel ikke sammen denne konserten?

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar
Jeg har ikke hørt noe av Slayer, Lamb of God eller Thine Eyes Bleed, mulig noen kunne skrive opp noen av de beste sangene de har laget?

Slayer: Angel of Death, Raining Blood, South of Heaven. Reign In Blood albumet generelt.

Lamb Of God: Blood of the Scribe (min favoritt) instrumentalversjon: Trykk her , Ruin, Ashes of the Wake albumet generelt

Thine Eyes Bleed har jeg ikke hørt noe av jeg heller :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...