anfroey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Haha, dumme svenske ass.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Haha, enda engang viste idioten at det eneste han kunne var å banne, jævla mink av ypperste klasse. Blir flau over at folk kan se opp til en hoggorm som det der. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Haha, enda engang viste idioten at det eneste han kunne var å banne, jævla mink av ypperste klasse. Blir flau over at folk kan se opp til en hoggorm som det der. 7311602[/snapback] ey! kreativ bruk av skjellsord skjelden vi får servert "mink" og "hoggorm" her. Den skal du ha kreditt for.. så eneste han kan er å banne? han kan ikke å lage musikk og å spille gitar da? å synge for den saks skyld? Dumt av meg å spørre egentli.. vet jo hva svaret blir.. husk at selv om du ikke liker den musikken han lager, betyr det ikke at han ikke KAN å lage musikk.. dessuten spiller han gitar bedre enn de fleste. punktum. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Spille gitar kan han, og lage musikk kan han(men ikke noe god). Skal vi være helt ærlig så kan han jo strengt tatt ikke synge/skrike. Spiller gitar bedre enn de fleste? Greit at mannen er god, men ikke begynn med usannheter. Å spille skalaer fort er ikke synonymt med å være en god gitarist Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Å spille skalaer fort er ikke synonymt med å være en god gitarist 7311781[/snapback] Men å spele skalaer fort er ikkje synonymt med å vere ein dårleg gitarist heller. Laiho kan det han kan, men han kan rett og slett ikkje måle seg live. Blir for slurvete imo. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jau, jeg kan godt sitere meg huf: "Spille gitar kan han" Men fordet at han kan spille gitar er ikke han så jævligt god som veldig mange påstår. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jesus Slaving Christ, så fordømt bra det var. Gjespa meg gjennom Children of Bodom men Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jau, jeg kan godt sitere meg huf: "Spille gitar kan han" Men fordet at han kan spille gitar er ikke han så jævligt god som veldig mange påstår. 7312109[/snapback] Nei, men då er vi enig om det. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Haha, enda engang viste idioten at det eneste han kunne var å banne, jævla mink av ypperste klasse. Blir flau over at folk kan se opp til en hoggorm som det der. 7311602[/snapback] ey! kreativ bruk av skjellsord skjelden vi får servert "mink" og "hoggorm" her. Den skal du ha kreditt for.. så eneste han kan er å banne? han kan ikke å lage musikk og å spille gitar da? å synge for den saks skyld? Dumt av meg å spørre egentli.. vet jo hva svaret blir.. husk at selv om du ikke liker den musikken han lager, betyr det ikke at han ikke KAN å lage musikk.. dessuten spiller han gitar bedre enn de fleste. punktum. 7311682[/snapback] meget enig Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Begge dere to er klart sinnsforvirrete og lider av splittet personlighet, den ene personligheten er en mink. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) hehe.. jaha? den var dyp:P btw: det med at han spiller skalaer fort... hvorfor er alle opphengt i at det eneste Laiho kan er å spille fort? det finnes da veldig mange gitarister som er mye kjappere, det er jo ikke det han først og fremst er god på. Han er god til å lage soloer med melodi, flyt og variasjon. Ofte licks som setter seg på hjernen. Klart han bruker skalaer. De fleste gitarister gjør jo det. Ellers høres det bare surt ut. For at en solo skal passe til et komp må man tross alt velge toner som er innefor en passende skala. Dessuten bruker han mange forskjellige skalaer som jeg har messet om tidligere, og også ulike teknikker når han spiller. (sweeping, kjapp picking, legato, tapping osv..) Jeg skal uten problem innrømme at det er gitarister som er bedre enn Laiho jeg, men synes han er en av nåtidens mest talentfulle og nyskapende, og dessuten mener nå jeg uansett hva du måtte si å kalle meg at han lager jævla kul musikk! Endret 19. november 2006 av FollowTheReaper Lenke til kommentar
Alex_jo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Må bare få sagt at det med at det ikke er noen unge som liker slayer, er bare sprøyt ass:P Selv er jeg 16 og har digga slayer i mange år. Ingenting kunne måle seg med slayer på onsdag!! COB kunne vært ganske fett da hadde de ikke hatt den dumme synthen med seg:P hehe og In Flames ble for mye hopping og for lite headbanging for meg ass. TIB og LOG var egentlig ganske fett synd ikke flere bled med i mushen:P hehe Lenke til kommentar
Alex_jo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det bare jeg som synst at The Eyes of The Insaine hørtest merkelig ut i går? 7300711[/snapback] The eyes of the insaine er en litt merkelig låt hehe Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 TIB og LOG var egentlig ganske fett synd ikke flere bled med i mushen:P hehe 7324661[/snapback] Var du med i moshpiten? Var med i moshpiten til LoG ei stund, men vart lei ganske fort. Lenke til kommentar
Alex_jo Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 TIB og LOG var egentlig ganske fett synd ikke flere bled med i mushen:P hehe 7324661[/snapback] Var du med i moshpiten? Var med i moshpiten til LoG ei stund, men vart lei ganske fort. 7324956[/snapback] Klart jeg var med i Mushen:P må jo være med å lage leven når man først er på konsert hehe kan ikke bare stå rett opp og ned å se på Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva er mushpit/mosh? Og hva er det andre alternativet til headbanging? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Hva er mushpit/mosh? Og hva er det andre alternativet til headbanging? 7325610[/snapback] Moshpit er klynge, fett som faen. Noen bra pits i denne her http://youtube.com/watch?v=kBW_b-WJ2us Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Med den videoen er det faktisk avgjort... de andre bandene kan faktisk ta seg en hel bollepose, de gamle er forsatt best. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Moshpit er idioti. Det går alltid utover folk som ikke har interesse av å få noen slengt på seg. Sto rett ved en under Lamb of God, ble så lei av folk som kastet seg mot meg at jeg hevet albuen da idoitene kastet seg mot meg. Etter et par albuer i bakhode ga de seg. Toskete. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Moshpit er idioti. Det går alltid utover folk som ikke har interesse av å få noen slengt på seg. Sto rett ved en under Lamb of God, ble så lei av folk som kastet seg mot meg at jeg hevet albuen da idoitene kastet seg mot meg. Etter et par albuer i bakhode ga de seg. Toskete. 7326827[/snapback] Må si meg enig i det du sier der. Selv var jeg "vegg" for en moshpit under Lamb of God, og det var ganske irriterende å bli skuttet konstant i ryggen. Men de ga seg heldigvis ganske fort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå