ZayCon Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg og Leaf drar med toget om ganske nøyaktig 1 time =D Gleder oss helt sykt.. Fy fader, karer.. Dette blir stort!! \../ \../ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg og Leaf drar med toget om ganske nøyaktig 1 time =D Gleder oss helt sykt.. Fy fader, karer.. Dette blir stort!! \../ \../ 7289668[/snapback] En og en halv time til jeg sitter på toget og psyker meg opp. Nå hører jeg på bandene for å komme i stemning. JEG TRENGER KLÆR Å HA PÅ MEG (som passer til begivenheten)! \m/ >.< \m/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Da sitter jeg på en internett café å venter på at helvete starter Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Her sitter jeg hjemme mens alle er på konsert og koser seg. Fikk faktisk akkurat en telefon fra en som er der, fikk høre litt musikk. Var i Oslo jeg skulle vært nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har kosa meg på jobb i hele kveld jeg, så. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Da var jeg hjemme fra den råeste (og eneste) konserten jeg noensinne har vært på, og det sparka ræv! Sto på første rad når Slayer spilte, og ble nesten klemt ihjel, men du verden som det var verdt det! Children of Bodom var gode, In Flames var gode, Lamb of God var gode, Slayer eide! Det var litt mange emoer der, men eller utrolig fett! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Konge konsert ! De som ikke var der gikk glipp av noe stort. jeg så fram til In Flames, men syntes ikke de imponerte noe særlig. Lamb of God derimot overrasket meg veldig positivt men Slayer tok kaka som forventet nå er det bare å grue seg til de neste dagene med stiv nakke og sår rygg Endret 16. november 2006 av z1Ob Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Stemningen der inne var helt sjuk! Vanligvis når noen kaster drikker på meg blir jeg skikkelig pissed, men her regna det øl, vann og alt annet når man headbanga og det hele ble faen meg enda bedre Likte ikke helt at folk røyka der inne, det ble helt jævlig luft på slutten, men på første rad ble man bedt om å stumpe den, så like greit... ANGEL OF DEEEEEEAAAATH!! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Konge konsert, beste jeg har vært på, uten tvil . Eneste som jeg synes var synd var at Lamb Of God spilte så tidlig, de var bedre enn det de sannsynlig blir husket for, etter min mening... Bortsett fra det var det knallstemning, synes alle banda spilte sinnsykt bra, og uten tvil min beste konsertopplevelse til nå! Nå spørs det bare om beina fortsatt fungerer i morgen, ser dårlig ut her og nå Et stemningsbilde coming up, fikk desverre ganske dårlige shots fra denne konserten... Tror det er tatt mens LoG spilte, men er ikke 100% sikker :/ Endret 16. november 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det der var sinnsykt! Så sykt bra stemning og masse folk.. Herlig! \,,/ Men nå må jeg sove.. Tentamen i Nynorsk 09.30=( Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Igår var den beste dagen i hele mitt liv. Fyfaen for en konsert! Thine Eyes Bleed og Lamb of God imponerte meg mye, og Children of Bodom og In Flames var det beste av hele konserten! Slayer var egentlig ikke så veldig bra, etter min mening though. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lamb of God var geniale, men In Flames toppet det hele. Faen så konge de var. CoB var greit, Thine eyes bleed gikk jeg glipp av og er ikke noe fan av slayer (men de spillte jævlig bra). Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Thine Eyes Bleed fikk jeg aldri sett, kom tidsnok, men så skal man jo gjennom DEN køen for å komme inn... Så føltes litt merkelig å klappe for de når de andre banda gjorde hyllest, men regnet med at de sikkert spilte noe fett de og Lenke til kommentar
aemil Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Knall konsert! In Flames og Lamb of God var det store for min del. CoB synes jeg ikke var noe særlig, men Slayer hadde noen fete sanger! Bare synd at jeg var så sliten at jeg holdt på å knekke sammen når de kom på scenen. Glad jeg har studiedag i dag, for nakken er helt jævlig. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det var faen meg bra i går... In Flames, Lamb of God og Slayer var de KLART beste COB var ca. like dårlige som forventet, men Sixpounder var fet da. Thine Eyes Bleed var heller ikke noe særlig syns jeg, men kom litt seint til å få hørt alt de spilte (antakeligvis like greit) Tror det kan bli litt skuffende å høre Iron Maiden og Trivium neste uke Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 FY FAEN! det var sinnsykt rått! Nakken i dag får svi for å si det sånn.. huff dobbeltime gym i første time var ikke sååå gøy.. Jeg rakk ikke det første bandet men resten likte jeg. Nok en gang la jeg merke til hvor mye morsommere det blir med et band du kan de fleste tekstene på, i mitt tilfelle slayer som var min grunn til å dra dit. Det var gøy å se uttrykket til tom når han hørte oss synge, jeg synes han ble litt satt ut over at "vi" sang så høyt. og gøy var det:D Har noen bilder?? post de her... Huff noen som la merke til når det var sånn 20 stykker som tryna under COB? der var jeg(N) MEN gøy var det! Og downfall kunne jeg så den tok av for meg:P Slayer hadde FEEEEETE marshall stacks! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lamb of God og In Flames røsket skikkelig! Thine Eyes Bleed var også ganske ok. Slayer og Children og Bodom gadd jeg ikke se spesielt av. Mer av Slayer enn Bodom selvfølgelig. Men for stressende, så jeg stakk etter et par tre Slayer låter. Trist jeg ikke så noen herifra forumet da. Det hadde vært koselig. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg syntes In Flames eide!! Alle sangene var diggbare som f***!! Deretter syntes jeg Bodom var bra (hate me! og sixpounder var grrrr<3) og Lamb of God syntes jeg var veldig bra. Er ikke SÅ stor fan av Slayer og Thine Eyes Bleed men de spilte bra! Endret 16. november 2006 av RuptioN Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 For min del var dette en meget god konsert =) Setter opp rating for bandene: Thine Eyes Bleed = 7\10 (Helt fin start på kvelden) Lamb of God = 9\10 (Ble jævlig overrasket her,helt knall fra start til slutt) Children Of Bodom = 8\10 (hate me! og sixpounder fantastiske, men noe som manglet) In Flames = 8\10 (etter en knall start med mange gode sanger så daffet det litt av på slutten (etter graveyard) Slayer = 10\10 (Helt sinnsjuk hvordan disse avsluttet kvelden,alle sangene var en nytelse fra start til slutt) Alt i alt en fin kveld.....total 9 av 10! Håper på Unholy Alliance Part 3 en gang i fremtiden =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå