Equerm Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Er det mange som skal bo på Oslo Plaza?Jeg har rom der sammen med en kompis, tar nattbussen ned i kveld 7280920[/snapback] Plaza? I wish.. Tar fly frå Bergen tidlig onsdagen. 7282111[/snapback] Hehe, såpass, nå følte jeg meg rik Seriøst folkens, det er ikke så dyrt for 1 natt, jeg begynte å legge av penger for The Unholy Alliance for flere måneder siden Endret 14. november 2006 av Equerm Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 De har sikkert fjernet bestillingsmulighetene fra billettluka.no pga kort tid til det begynner - det er ikke markert som utsolgt - så dere som ikke har billetter kan jo prøve dette. Telefonbestilling Oslo Spektrums billettkontor Tlf: 815 11 211 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Enig med Nyhus, dere som ikke har hørt stort av LoG tror jeg vil bli positivt overrasket. Faktisk en av hovedgrunnene til at jeg drar på denne konserten, liker de bedre enn både Slayer og In Flames... Spiller utrolig tight live Endret 14. november 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Faktisk en av hovedgrunnene til at jeg drar på denne konserten, liker de bedre enn både Slayer og In Flames... 7282242[/snapback] Samme her. Blir veldig tøft å se In Flames live, Slayer også, men gleder meg mest til LoG. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Får ikke kjøpt billetter bare et par dager før online, for de rekker ikke å sende dem i posten før konserten starter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 I morgen braker det løs! Nå sitter jeg og skjelver i stolen min, jeg kan ikke vente! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ringte nummeret og fikk bestillt! Så nå ligger billetten her i min hule hånd Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nøyaktig 24 timer til dørene åpner folkens!! =) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jaja, korti begynner selve konserten da? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jaja, korti begynner selve konserten da? 7284241[/snapback] Tja, du vil sikkert ikke påstå at konserten har begynt når COB spiller, så for ditt vedkommende begynner konserten 22.00. Altså det er da Slayer visstnok skal entre scenen. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Damn, fant nettopp ut at det ikke går ant å kjøpe øl på spektrum? håper det er feil men Men skal bli arti uansett flyet letter fra Flesland 1115 imorgen, og så er det på Thon Spectrum og slappe litt av før vorspielet på Plaza Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Children Of Bodom sin setliste blir sannsynligvis noe sånt: Intro Silent Night, Bodom Night Needled 24/7 Living Dead Beat Sixpounder Angels Don't Kill In Your Face Hate Me! Downfall Outro Dette var i alle fall setlisten på unholy alliance gigen i tyskland. Så regner med de kjører noe lignende på hele europa touren. Slayers setliste i Europa har vært sånn: 01. South Of Heaven 02. War Ensemble 03. Die By The Sword 04. Born Of Fire 05. Cult 06. Disciple 07. Eyes Of The Insane 08. Mandatory Suicide 09. Seasons In The Abyss 10. Hell Awaits 11. Dead Skin Mask -------- 12. Raining Blood 13. Postmortem 14. Angel Of Death In Flames hadde følgende setlist i Milano: Come Clarity Leeches Trigger Cloud Connected Graveland Resin Pinball Map Behind Space Only for the Weak Take This Life My Sweet Shadow The Quiet Place Bullet Ride Så dette blir nok sannsynligvis mye av det de vil spille i Oslo også. Lamb Of God og Thine Eyes Bleed har jeg dessverre ikke funnet noen setliste på. 7215427[/snapback] ifølge FollowTheReaper, INGEN Devine Intervention låter!?!?jaja, uansett, alt slayer er like digg uansett;D <3 Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har billetter og jeg og en kamerat stikker inn i morra!! \o/ Blir fett !! Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hell yeah metalheads! je er ladd! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Ingen ølservering i Spektrum imorgen? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ingen ølservering i Spektrum imorgen? 7287150[/snapback] Jo, det må det da være. Har da hvert det de siste gangene jeg har hvert der(ikke det at jeg er gammel nok til å kjøpe men) Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvis det er utsolgt har jeg fortsatt de to bilettene til overs kan nåes på 47 sekstifire 17 null-en Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg skulle men ble avlyst for min del desverre Har sett Slayer i spektrum før da, da med Slipknot (herregud for noe forbanna søppel). Det beste var at uansett hvor mye show Slipknot prøvde seg på så steg stemninga 200% når Slayer tok av. Tilogmed Araya ble overveldet når han hørte publikum synge hele vers for han. Til dem som tror dem får se metal med CoB, In Flames etc... gled dere til Slayer kommer og gir dere en oppvisning i ekte spilleglede og teknikk, de gutta der kan sine saker! Håper for all del at dem inkluderer gode gamle klassikere i tillegg til låter fra den nye plata (den er drit bra forresten). Angel of Death hører jo med på enhver Slayer konsert! PS! Edit: Ser set listen over, dem spiller nok grom låtene ja Så, ikke bli for skuffet når Slayer kommer på scenen og spiller rævva av dem andre banda Endret 15. november 2006 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan noen gi meg noen go' låter som slayer kommer til å spille? 2-3 som er SKIKKELIG bra liksom. Lenke til kommentar
anfroey Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kan noen gi meg noen go' låter som slayer kommer til å spille? 2-3 som er SKIKKELIG bra liksom. 7288831[/snapback] Jess, hør disse fra Slayer: - Angel Of Death - Postmortem - Raining Blood - Cult - Dead Skin Mask - South Of Heaven De er sjuke og de spiller de i kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå