F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Spørsmålet er ikke om bein og rygg holder, men at jeg klarer å holde meg nokk unna alkoholen. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Leste nettopp på www.inflames.com at Jesper skal ta seg en pause og at Niklas Engelin skal ta over for han fremover til hans pause er over... Æsj, Jesper Strömblad er jo ett av In Flames sine høydepunkter! =(=( Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hehe, har bestemt meg å være forsiktig med alkoholen på denne konserten, vil helst unngå å bli for full slik at jeg får blackouts, Så Satyricon 6 mai i bergen i år, eller så og så, betalte meg 2 ganger inn og husker kanskje 5% av konserten. _skal_ unngå dette den 15 nov. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Uheldigvis blir jeg sjåfør til denne konserten, altfor få tog som går tilbake mot indre Østfold etter konserten, og har ikke sted å overnatte . Flere som skal sitte på + at jeg har skole neste dag, så er det ikke så altfor ille... Men for min del blir det en nokså edru kveld. Jeg får nok min dose adrenalin/rus allikevel! Eneste som bekymrer meg er å skulle orke å kjøre tilbake etter å ha stått timevis å sett disse banda... Endret 7. november 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da ser det vist ut til at det ikke blir noen konsert for meg alikvel. Han jeg skulle dra med hadde vist enkelt og greit ikke råd. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 haha ingen av vennene mine gadd, jævla tapere! jeg drar alene ALL MY FRIENDS ARE DEAD Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nyhus: Drikke deg skitings å digg slayer..... eneste fornuftige du kan gjøre. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da ser det vist ut til at det ikke blir noen konsert for meg alikvel. Han jeg skulle dra med hadde vist enkelt og greit ikke råd. 7240925[/snapback] Du får med deg noen, eller så møter du noen der. Jeg hadde dratt aleine om jeg måtte. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da ser det vist ut til at det ikke blir noen konsert for meg alikvel. Han jeg skulle dra med hadde vist enkelt og greit ikke råd. 7240925[/snapback] Du får med deg noen, eller så møter du noen der. Jeg hadde dratt aleine om jeg måtte. 7246545[/snapback] Det stemmer, alltid noen du kan møte der. Ellers så bare drikker du deg så full at du glemmer at du ikke er med noen Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) snakker vi vors folk skal på, el er det hølking inne på konserten som gjelder? Endret 9. november 2006 av Equilibrium Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg vorser på toget og eventuelt et sted i oslo før konserten. Noen som vet om et sted man kan vorse? Tulling på tur i oslo er ikke altid like lett Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg vorser på toget og eventuelt et sted i oslo før konserten. Noen som vet om et sted man kan vorse? Tulling på tur i oslo er ikke altid like lett 7250596[/snapback] Du er ikke 18, fy fy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Det er vel helt utsolgt nå, eller? Kunne tenkt meg dit, egentlig..men hakke billett. Du sliter med å kjøpe øl på utesteder hvis du "ser ut" som du er under 18. Endret 9. november 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Var ikke utsolgt for et par dager siden i hvertfall. Og ja, jeg skulle gjerne dratt alene, men det blir litt for kjipt for meg. Men jeg har fortsatt noen dager på å få med meg flere, så jeg skal prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg vorser på toget og eventuelt et sted i oslo før konserten. Noen som vet om et sted man kan vorse? Tulling på tur i oslo er ikke altid like lett 7250596[/snapback] Du er ikke 18, fy fy 7251057[/snapback] Unnskyld Skal bli avholdsmann fra no av. Det er vel helt utsolgt nå, eller? Kunne tenkt meg dit, egentlig..men hakke billett. Du sliter med å kjøpe øl på utesteder hvis du "ser ut" som du er under 18. 7251122[/snapback] Skal ikke være for skråsikker no, men er rimelig sikker på at det egentlig ikke vil være et problem for meg. Endret 9. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 *Gråte* Jeg måtte selge billetten min... Konserten kræsjer med noe annet. Jeg hadde glemt at konserten var på onsdag... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva er det som er en god nokk unnskyldning til å ikke se Slayer live? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hva er det som er en god nokk unnskyldning til å ikke se Slayer live? 7267212[/snapback] Kan godt gi deg 14 gode unnskyldninger jeg: 01. South Of Heaven 02. War Ensemble 03. Die By The Sword 04. Born Of Fire 05. Cult 06. Disciple 07. Eyes Of The Insane 08. Mandatory Suicide 09. Seasons In The Abyss 10. Hell Awaits 11. Dead Skin Mask 12. Raining Blood 13. Postmortem 14. Angel Of Death Haaa, neida Endret 12. november 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Spøkefugl du ja... Det var heller 14 grunner for at det ikke er en eneste grunn til å ikke se de. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Skal dit jeg! Gleder meg som en unge på julaften. ( Passe ironisk når jeg kun er 14) ? In Flames er hovedatraksjonen etter min smak.. Men gleder meg sykt til alt.. Skal bli så digg! Eneste som er dumt, er at jeg skal ha tentamen dagen derpå.. Noen som vet hvilke sanger Bodom og In Flames skal spille, og i hvilken rekkefølge? =) Mulig det har blitt sagt før i tråden, men jeg lider av latskap.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå