Dea Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Søker andre her som har montert på Defa sin sentral-lås/alarm på sin bil. Problemet er at jeg ikke får min kode til å fungere osv. Noen med greie på Defa, kontakt meg via Privat Beskjed Andreas! Lenke til kommentar
Dea Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 ingen som har noe å adde til her? Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Tror de fleste trenger å vite nøyaktig hva problemet er, hva du har prøvd frem til nå og slike ting. Jo mer info, jo bedre. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ja, og hvilken modell Defa har du? har bok med alle sammen jeg, men aner jo ikke hvilken type du har... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Forklar hva problemet er først Skal du programmere ny nøkkel? Er det noe galt med selve alarmen? Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei! Søker andre her som har montert på Defa sin sentral-lås/alarm på sin bil. Problemet er at jeg ikke får min kode til å fungere osv. Noen med greie på Defa, kontakt meg via Privat Beskjed Andreas! 6338875[/snapback] Regner med du ikke gjør det riktig... Du må helt av med tenninga mellom hvert tall. Ikke bare tilbake ett hakk... Hvertfall det jeg slet med.. Så sliter jeg ut fjernkontroller også da.. Etter en tid funker de bare dårligere og dårligere. Til slutt, så funker de ikke.. Og du må ikke tro at det hjelper å skifte bateri.. Men den siste jeg kjøpte, var sort. Og en litt annen innmat.. Microknapper istedet for blekkplater på printkort.. Lenke til kommentar
Dea Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har serie 500-700 (?) Kjøpte bilen brukt, da jeg kjøpte den fulgte ikke koden med, måtte få forhandleren til å sende nytt pass til meg. Problem 1: Jeg følger manualen for nødutkobling av alarm, men uten hell, når jeg er ferdig med å slå inn koden, fortsetter alarmen og ule!. Problem 2: Jeg følger manualen jeg har mottatt til punkt og prikke for å programmere nye fjernkontroller, men etter å ha kodet dem opp, funker de ikke! Kan noen fortelle meg framgangsmåten de bruker for å kode opp og avslutte alarmen? ¨ MVH Andreas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå