rpm Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei, jeg fikk en ny plasma tv¨fra mpx.no på fredag. Da jeg skulle montere tven satte jeg føttene gal vei i forhold til tv. Det datt i gulvet å skjermen ble knust. DEt er en hyundai 4280 42" plasma tv. ER det noen som vet hva det koster å reparer en slik tv? Hvis det ikke er noen som vet det , så er det ikke nå vist å slenge ut noe dere tror det blir å koste, da blir jeg bare skremt. TVen kostet 11000 ny. Triste greier fordi tven var 5minutter gammel..... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hvis du har innboforsikring, prøv og ta kontakt med forsikringsselvskapet for å høre ka dem har og si.. Hvis du forsikret skjermen gjennom mpxburde du ta kontakte dem. Trist når slikt skjer..... Endret 22. juni 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjipt når slikt skjer. Dessverre er det selve panelet som koster mest i en slik TV og en "reparasjon" vil bestå i et bytte av denne. Med kostnad av skjerm+arbeid sier det seg selv at det i praksis ikke lønner seg å reparere noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg kondolerer så meget. Du kan jo alltids si "at den var sånn" da du fikk den. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg kondolerer så meget. Du kan jo alltids si "at den var sånn" da du fikk den. 6360146[/snapback] Du mener at han skal lure Mpx til å ta tilbake skjermen , og sende han en ny en fordi han gjorde en feil? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg kondolerer så meget. Du kan jo alltids si "at den var sånn" da du fikk den. 6360146[/snapback] Du mener at han skal lure Mpx til å ta tilbake skjermen , og sende han en ny en fordi han gjorde en feil? 6360227[/snapback] hehe.. det kan mye pes vis dem finner ut at dette ikke er sant.. Kanskje nettopp en fra mpx har sett denne posten ect.. Forsikrings svindel er ikke smart Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kanskje nettopp en fra mpx har sett denne posten ect.. Forsikrings svindel er ikke smart 6360255[/snapback] Svindel generelt er vel ikke særlig smart og neppe noe som det bør oppfordres til. 1 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg kondolerer så meget. Du kan jo alltids si "at den var sånn" da du fikk den. 6360146[/snapback] Pokker om han skal. At han er så tams så han ikke klarer å montere en skjerm til over ti høvdinger riktig, og dermed knuser helt på egen hånd skal ikke gå utover noen andre enn han selv (forutsatt at han ikke har forsikring, eller at det på noen annen måte kan dekkes lovlig). Makan. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Har du en brukbar innbo dekker den sånt. Min gjennom DNB nor dekker alle tingene innenfor min eiendom For eks om jeg mister tvn i gulvet under flytting fra rom til tom osv. Vet ikke om du er ny her på forumet eller har en annen konto men å lure selskapet funker nok dårlig , en plasmatv kan heller ikke legges under transport så hvordan kunne den ha knust der om du skulle skylde på det. Det skal veldig mye til med tanke på den store esken med monster isoporhjørner. Desuten som skrevet leser nettbutikkene her inne 24/7 Men er det glasset som har knust eller er det også skjermen bak. På min P tv er det et tynt lag med "glass" forran og skjermen noen mm bak. Endret 22. juni 2006 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Funker TVn selv om den er "knust"? Har du prøvd det? Kanskje det er som sagt det lille "beskytte-selve-skjermen-glasset" som er knust... Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Funker TVn selv om den er "knust"? Har du prøvd det? Kanskje det er som sagt det lille "beskytte-selve-skjermen-glasset" som er knust... Hei, ser at dette er en 4 år gammal tråd, men jeg klarte å "knuse" min i går. Men min tv funker nyaktig som den skal, om man se bort ifra "stjerna" i midten. Mener du at det er en billig mulighet for å få fiksa tv'en da? Lenke til kommentar
henriette's slave Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 FUSION2k fean å jeg kunne ahhhh vis det er deg ikke rappoter meg folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå