Gå til innhold

en viss synkronisitet med den tilfeldige verdnen

CustomTP

Anbefalte innlegg

Hva er tingen med synkronisitet med den tilfeldelige verdenen og "din egen"?

Her sitter jeg alene på mitt rom og tenker på ting jeg ikke har peiling om hva er, eller motsatt... Og så plutselig finner jeg en "trang" å skru på tv`en etter en lang natt forann pc skjermen med masse rare og ikke så rare, men bare teite pop-ups. Jeg skrur på tv`en og i samme sekund så kommer enda en pop-up til med samme tema. Dette skjer meg ganske ofte, er det fler som kommer over slike ting. som f.eks si en tilfeldig setning eller et tall og 2sec etter på kommer det du har sagt på noe som man ikke kan forutsi før det kommer... Flere ganger etter hverandre?

OT-baren :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får det ofte, alt for ofte. Det er jo tross alt samsung sin feil at det er slik. Vi mennesker kan ikke noe for at selskapet ikke reagerer på feilene de lager hos oss. Vi kommer bare med bastante kommentarer når vi ikke klarer å søke godt nok etter jordas lille fortapte syn. Det er jo hele prinsippet i denne saken, det at jorda og samsung ikke klarer og samarbeide på en slik måte menneske kan gjøre det med jorda til tider. MEN det er jo ikke alltid vi mennesker klarer å spise nachos med tyttebær mens vi går til fjell kledd i fjell klær. Det skal jeg si deg at ikke er et stort problem, det og gå opp en stor topp. Det er så lett at det er alt for lett, de som ikke klarer det kan bare gå og spise nachos med samsung og ballerinas 1746 årgang som går ut den fjerde måned i juli. Det er alt jeg har og si om tastaturet mitt. Håper dere alle har lært noe. Snakkes med grauten attmed pc'n! ;)

Endret av robB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...