PlatinumFlyer Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei, planlegger aa ta faget etablererkunnskap som privatist. Det jeg forst og fremst er ute etter, er om noen andre har tatt faget? Enten som privatist eller paa skole. Jeg maa nemlig vite hva slags bok som er anbefalt - privatistkontoret anbefaler ingenting, og jeg har vanskelig for aa finne dette paa nettet. Ser for meg ut som om etablererkunnskap er frivillig for de som tar salg og service? I det hele tatt, jeg er ute etter erfaringer og navn paa bok, saa jeg ikke ender med aa kjope en haandbok i "lag din egen bedrift"... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hei, planlegger aa ta faget etablererkunnskap som privatist. Det jeg forst og fremst er ute etter, er om noen andre har tatt faget? Enten som privatist eller paa skole. Jeg maa nemlig vite hva slags bok som er anbefalt - privatistkontoret anbefaler ingenting, og jeg har vanskelig for aa finne dette paa nettet. Ser for meg ut som om etablererkunnskap er frivillig for de som tar salg og service? I det hele tatt, jeg er ute etter erfaringer og navn paa bok, saa jeg ikke ender med aa kjope en haandbok i "lag din egen bedrift"... Takk for hjelpen! 6338332[/snapback] Da jeg gikk på det som da het gk salg og service ( service og samferdsel nå ) var bedriftsetablering et obligatorisk studieretningsfag, men trur ikke det er det lengre. Går sannsynlig vis under endel av de andre studieteningsfagene. Boka heter Bedriftsetablering og er laget av Jhonsrud og er gitt ut av Økonomiforlaget. Syntes det var et ganske enkelt fag, men det kan jo variere etter person Men siden du skal ta det som privatist, åssen linje går du på nå da? Endret 14. oktober 2006 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Har du sjekket www.etablerer.no? Elektronisk etablererskole.. Endret 13. desember 2006 av Godseieren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå