Melvin Snerken Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Heisann! Skal kjøpe ny mus siden den gamle sitt scrollehjul er føkka.. Tenkte litt på denne, siden den virket grei til mitt bruk (litt spill og surfing...) Logitech LX7 <-- Info her! Ja, noen som har denne eller har hatt.. Virket som en helt grei mus for min del... Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kommer litt an på hva du mener med "litt spilling" - min erfaring er at jeg holder meg langt unna trådløse løsninger til spill. Har plugga 2 muser til maskina mi - en kabel og en usb. Spiller for det meste BF2 og CS. Tråløse muser er forresten et "(¤#" å ha med å gjøre når de går tom for batteri midt i en fight. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Tråløse muser er forresten et "(¤#" å ha med å gjøre når de går tom for batteri midt i en fight. 6338360[/snapback] Det har jeg opplevd selv, på LAN uten å ha med extra batteri .. Litt spilling er lite, jeg spiller kun CoD veldig lite... Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) har mx515 beste musa jeg har prøvd... eller så kan du jo titte litt på G5 eller G7 om du vil ha trådløs... personlig syns jeg mx518 er mer egnet til surfing pga. knappene på siden som man kan gå fram og tilbake med.. (G5 og G7 bare tilbake) PS: enig med baregjest tråløse ting er noe skit dyr i drift og stor kjangs for å miste kontakt med PC'n mens man spiller og lengre reaksjonstid og de er tyngre Endret 19. juni 2006 av Hellriser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå