Gå til innhold

Hva er din mening om System of a down?


-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mezmerize synes jeg var en direkte kjedelig plate. Jeg liker SoaD, jeg vil ikke kalle meg selv fan. Jeg synes det er interessant, men det er ikke noe jeg kunne hørt på mye. Toxicity varte veldig lenge og de andre albumene jeg har hørt har vært veldig gode, men Mezmerize var kjedelig etter 5-6 ganger. Jeg ble direkte overrasket over hvor få ganger jeg kunne høre på en sang før jeg fikk lyst til å bytte.

 

Har aldri helt skjønt hva folk så i det albumet.

Lenke til kommentar
ro deg ned først din fjortisslolomfg.

 

 

Ok skal prøve så godt her nå med en argument(noe som jeg er elendig i)

 

Hvor i den posten tolket du som at jeg var bedre en looOool?

Nei du tar nok feil om at jeg bryr meg mer om statusen enn musikken. Coldplay f.eks er stor fan av dem, så har vi jo Bjõrk, Tracy Chapman og Michael Jackson også som jeg er stor fan av så der feis du i grøten. Men ja jeg må si at det plager meg at når et band skal reklamere for seg selv på tv f.eks ''System of a down, årets hardeste album, kjøp nå bla bla'', da tar jeg bande som sellout, ble flau på soad vegne første gang jeg så den reklamen på tv, det stemmte bare ikke, var ikke sånn soad jeg kjennte til(selftitled, steal this album og toxcitity tiden) Poenge mitt var at der kan du se, Soad har blitt til et fjortiss band, som Korn, Linkin Park osv noe som de alldeles ikke var før. Musikken dems mener jeg også har blitt mer nu-metall/pop og dårlig. Hva gjør soad i et blad som kun små jenter i 10-14 års alderen kjøper bare pga at de får en sånn gratis sminke sak med, egentlig? er det der soad tilhører? tenkt deg godt om nå.. du kan ikke si at det plager deg litt en smule :p

 

foresten, siter fra en plass her på forumet der jeg har beskrevet meg i ''jeg-er-bedre-enn-dere-fordi-jeg-hører-på-ooooohh-intelektuell-musikk'' holdningen

6377795[/snapback]

 

Her klarer du faktisk å provosere meg, har ikke lest videre enda men herrgeud. TROR du at soad bestemmer hva norske reklamatører sier på norsk tv for å selge deres plate? TROR du at soad bestemmer at vi vil være på en poster i Topp? Herregud, jeg tror ikke at dette er noe "bevisst" salgstriks for å¨treffe "fjortiser" rett i hjertet. At de lager den musikken de vil har 99% sikkert ingenting med hvem som kjøper den å gjøre. Det gjelder alle artister/band med litt selvrespekt her i verden.

Lenke til kommentar
Mezmerize synes jeg var en direkte kjedelig plate. Jeg liker SoaD, jeg vil ikke kalle meg selv fan. Jeg synes det er interessant, men det er ikke noe jeg kunne hørt på mye. Toxicity varte veldig lenge og de andre albumene jeg har hørt har vært veldig gode, men Mezmerize var kjedelig etter 5-6 ganger. Jeg ble direkte overrasket over hvor få ganger jeg kunne høre på en sang før jeg fikk lyst til å bytte.

 

Har aldri helt skjønt hva folk så i det albumet.

6390177[/snapback]

Du burde gi Hypnotize en sjangse, som sagt en positiv overaskelse. Kjenner noen som overhode ikke likte Mezmerize, men likevel liker denne.

 

En trenger forøvrig ikke liker alle plater til et band for å være fan(selv om de har en tendens til å gjøre det.) Når det gjelder om en er fan eller ei så er det om en virkelig bryr seg om bandet. (Prøver ikke å overtale deg til å tro at du er fan, tror egentlig ikke du er det heller... :p)

 

EDIT: Beklager for dobbel-post...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg har vanskelig for å tro at noen som helst liker den reklamen, med mindre de er hardcore Tool-freaks. Den var faktisk utrolig tåpelig.

 

edit: TLZ: My bad, leste feil. Hypnotize får uten tvil en sjanse :)

6395859[/snapback]

 

Jeg har ikke engang hørt på en Tool-låt, og jeg synes reklamen var dritstilig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...