Gå til innhold

Hva er din mening om System of a down?


-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skiven er klassikerærklert etter min mening, og sikkert NightKeeper også, Og jeg kan telle meg at det Nightkeeper bryr seg er om han synes den er en klassiker eller ei. No må folk seriøst slutte å rett og slett dumme seg. Newsflash, musikk er personlig, og det finnes ikke noe som heter fakta angående om et band er godt eller ikke.

Lenke til kommentar
Med album som debuten og Toxicity (tiårets beste album til nå)

6346207[/snapback]

 

var det noe som du fant på? viss ikke vil jeg ha kilder..

6349371[/snapback]

hahaha

 

 

Men å påstå at den er en klassiker er litt annerledes. I motsetning til å påstå at albumene til SOAD er tiårets beste album er jo en helt klar subjektiv ytring. Men man kan jo ikke bare erklære noe 'en klassiker', da dette er mindre subjektivt.

 

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j

Lenke til kommentar

Det blir uansett summen av mange musikkjournalisters subjektive mening. :shrug:

 

Uansett, greier ikke å finne kilder akkurat nå, men har lest i reviews at denne har blitt hyllet for å si det sånn.

 

Men so fucking what? En journalists mening betyr ikke noe mer enn min, eller din.

 

Det eneste som betyr noe om musikk er bra er deg selv, for det er DU som skal høre på det.

 

 

For min del så synes jeg Toxicity er et svært bra album, selv om det er litt overvurdert sammenlignet med mange av de andre albumene deres...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Skiva har blitt klassikerærklært,

6351013[/snapback]

av hvem?

6351053[/snapback]

 

Vel, i det seneste kom Toxicity på 10.plass over de beste metal/rock-albumene de siste 20 år i MetalHammer. Og det jeg vil frem til med at det er en klassiker er at det er på veldig mange beste album-lister, og at mange liker albumet.

Lenke til kommentar

Toxicity var mitt første album av SOAD og definitivt ein sterk utgivelse. Eg har ikkje eit album frå SOAD som står over dei andre, det er alt for mykje bra.

 

Ein del synest ikkje Mezmerize\Hypnotize er like gode som resten av SOAD, men der er eg uenig, det dobbeltalbumet har eg hatt mykje glede av og står høgt på lista over mine favorittalbum.

Lenke til kommentar
Det blir uansett summen av mange musikkjournalisters subjektive mening. :shrug:

6354383[/snapback]

Les definisjonen av 'en klassiker'

6358251[/snapback]

Hvem bestemmer verdien? Hvordan måler du denne verdien objektivt, har du funnet opp et apparat som klarer dette? I så fall: gratulerer! Jeg synes noe av musikken fra 70-tallet som er klasikkerærklert til å være crap.

 

Hvis en skal tenke slik så er det nok litt tidlig å klassikerærklere noe som helst, men den har vart til nå i hvertfall. :p

 

Uansett, synes det at det finnes "objektive fakta" rundt ting som EGENTLIG bare er subjektivt er tull og vås. En kan si om noe har hatt innflytelse på ting eller ei, men om noe er bra, forblir bra(beholder verdien sin) er subjektivt.

 

Går særiøst alrdi lei jeg :love:

6358614[/snapback]

Bra du repeterer deg selv, litt mer så får vi kanskje med oss hva du skriver!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Det blir uansett summen av mange musikkjournalisters subjektive mening. :shrug:

6354383[/snapback]

Les definisjonen av 'en klassiker'

6358251[/snapback]

Hvem bestemmer verdien? Hvordan måler du denne verdien objektivt, har du funnet opp et apparat som klarer dette? I så fall: gratulerer! Jeg synes noe av musikken fra 70-tallet som er klasikkerærklert til å være crap.

 

Hvis en skal tenke slik så er det nok litt tidlig å klassikerærklere noe som helst, men den har vart til nå i hvertfall. :p

 

Uansett, synes det at det finnes "objektive fakta" rundt ting som EGENTLIG bare er subjektivt er tull og vås. En kan si om noe har hatt innflytelse på ting eller ei, men om noe er bra, forblir bra(beholder verdien sin) er subjektivt.

6361904[/snapback]

Det er for tidlig å klassikererklære SOAD ja, 70-tallsmusikk - nei.

 

Vi kan klassikererklære en del musikk fra 70-tallet ganske objektivt fordi det er husket og verdsatt den dag idag.

Lenke til kommentar

System of a Down e d besta bande eg vett om. Dei har et sjanger helt for seg sjøl og d e d så gjør dei så bra og spesielle i forhold te andre band. Serj Tankian har kanskje litt dårlig stemme på live av og te, men ellers så synger han veldig bra. Og Daron Malakian eier på gitaren...og han har ein fin stemme og. Men eg syns dei va best i 2002, for då gjorde Daron masse morsomt på konserter...men nå som de har blitt eldre gjør de ikkje så mye morsomt lenger. Men d besta albume må væra Steal This Album! Alle albumå e jo bra då...bli fan av SOAD folks!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...