Gå til innhold

Hva er din mening om System of a down?


-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SOAD er iallefall noe av det beste man får om dagen.  :roll:

6346120[/snapback]

 

Hahahaha

 

Kunne ramset opp band i flere timer.

6346168[/snapback]

Joda, men alt er bare personlig smak. Jeg syns iallefall SOAD er noe av det beste idag, og det kan du ikke nekte meg i. :tease:

Lenke til kommentar

Å mene hvor "objektivt" bra musikk er... (noe flere ser ut til å gjøre her) er ganske... idiotisk. (Var ment til begge "sider", ikke bare SoaD-kritikere...)

 

Hvis en først skal gjøre noe så dumt så må man ta utgangspunkt i salgstall eller en annen objektivt fakta. Sånn sett så har vel SoaD blitt bedre og bedre...

 

 

Heller likte konstruktivt er det uansett:

[bandZ] rocker!

Nei, ikke faen. Det er band [bandX] som rocker!

Nehei, [sett inn idiotisk argument her] og derfor rocker [bandZ] mest!

osv...

 

 

EDIT: Sier ikke at man ikke skal disktuere musikk, men vær så snill... kom med noe mer interessant enn "[band] er bra/dårlig". :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Å mene hvor "objektivt" bra musikk er... (noe flere ser ut til å gjøre her) er ganske... idiotisk. (Var ment til begge "sider", ikke bare SoaD-kritikere...)

 

Hvis en først skal gjøre noe så dumt så må man ta utgangspunkt i salgstall eller en annen objektivt fakta. Sånn sett så har vel SoaD blitt bedre og bedre...

 

 

Heller likte konstruktivt er det uansett:

[bandZ] rocker!

Nei, ikke faen. Det er band [bandX] som rocker!

Nehei, [sett inn idiotisk argument her] og derfor rocker [bandZ] mest!

osv...

6346274[/snapback]

 

Totalt uenig! Salgstall trenger ikke ha noe sammenheng med om musikken er "bra" eller ikke. Spice Girls har solgt sykt mye plater, men er det bra? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Totalt uenig! Salgstall trenger ikke ha noe sammenheng med om musikken er "bra" eller ikke. Spice Girls har solgt sykt mye plater, men er det bra?  :dontgetit:

Det pent lite med andre ting som objektivt(Fakta) folk. Om noe er bra eller ei er jo subjektivt UANSETT. Var bare for på understreke det jeg dro frem det med salgstall. Tror du misforstod meg, jeg elsker mye upopulær musikk for si det sånn... ;)

 

EDIT: Beklager hvis jeg misforstod noen, skal selvfølgelig ikke være nødvendig å skrive "Jeg synes" foran hver bidige ting man mener.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Liker all musikken dems jeg, og selve bandet  :love:  :love:

6346915[/snapback]

Du må poste det veldig mange ganger for at folk skal få det med seg! Det holder ikke med 9 ganger, du må poste mer slik at folk får det med seg!

6347057[/snapback]

 

Og der reddet TLZ kvelden min :thumbup:

Lenke til kommentar
Med album som debuten og Toxicity (tiårets beste album til nå)

6346207[/snapback]

 

var det noe som du fant på? viss ikke vil jeg ha kilder..

6349371[/snapback]

 

Er dette VM i å være patetisk?

6350215[/snapback]

 

Heller VM i å være urealistisk. Toxicity, tiårets beste album? Hvor har du vært mann :!:

Lenke til kommentar
Med album som debuten og Toxicity (tiårets beste album til nå)

6346207[/snapback]

 

var det noe som du fant på? viss ikke vil jeg ha kilder..

6349371[/snapback]

 

Er dette VM i å være patetisk?

6350215[/snapback]

 

Heller VM i å være urealistisk. Toxicity, tiårets beste album? Hvor har du vært mann :!:

6351005[/snapback]

 

Tiårets, altså fra 00 til nå. Skiva har blitt klassikerærklært, så spar meg for slike dumme kommentarer, det er virkelig et fantastisk album.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...