Gå til innhold

Hva er din mening om System of a down?


-Redhead-

Anbefalte innlegg

Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock  som jeg aldri kommer til å klare å høre på.

(synd at P3 spiller låtene)

 

Et typisk fjortissband for å si det sånn...

 

(Hehe, endelig fikk jeg sagt hva jeg mente ang. dette bandet til søstra (trådstarter)  på en god måte) :tease:

6341217[/snapback]

 

Typisk fjortissband? Var det etter de lagde B.Y.O.B det? Har igrunn fått inntrykk av at de som hører på det er veldig spredt i aldersgruppe, utenom de to siste albumene der det er mange flere unge som hører på :)

 

Og en form for punkrock? No må du holde deg unna soppen unge mann, helt greit at du ikke liker bandet, men du trenger da ikke å fare med tullprat av den grunn? Er nokk ikke punkrock :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

System of a Down er favorittbandet mitt. De er bandet som tente min interesse for metal og musikk generelt. Jeg kan alltid høre på dem om jeg går lei noe annet. Helt fantastisk musikk, rett og slett. Fengende, men likevel nyskapende.

 

Må si meg enig i at det debuten som er best, helt utrolig bra skive. Stemmningen er uslålig. Fint å se at jeg ikke er alene om å sette Steal This Album! høyt, denne platen er undervurdert til de grader. (Og Toxicity er forøvrig oppskrytt, selv om det er en knakende bra skive.) Mesmerize var litt skuffende, selv om det var mer enn hørbart... men etter skuffelsen så overasket Hypnotize positivt.

 

Ang. at de suger på klipp dere har sett på nettet så kan jeg nevne at Malakian og gjengen er ganske forskjellige på scenen fra slik de var for 3-4 år siden. Daron har fks. begynte å treffe gitarstrengene og faktisk synge rent(!). For min del så synes jeg ikke dette er såå positivt, han haddde mer energi før og den knall helt vanvittig sinnsykt falske stemmen var et koselig særpeg.... (høres ikke særling fint ut når han synger rent heller uansett... :p)

 

Men konserten som var i fjor tok likevel godt av, masser av energi! :)

 

Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock  som jeg aldri kommer til å klare å høre på.

Punkrock? Er du døv?

 

System of a Down har kanskje litt innflytelse fra punk/hardcore(først og fremst på det første albumet), men å si at de er punkrock er å være fulstendig på blåbærtur.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock  som jeg aldri kommer til å klare å høre på.

(synd at P3 spiller låtene)

 

Et typisk fjortissband for å si det sånn...

 

(Hehe, endelig fikk jeg sagt hva jeg mente ang. dette bandet til søstra (trådstarter)  på en god måte) :tease:

6341217[/snapback]

 

Typisk fjortissband? Var det etter de lagde B.Y.O.B det? Har igrunn fått inntrykk av at de som hører på det er veldig spredt i aldersgruppe, utenom de to siste albumene der det er mange flere unge som hører på :)

 

Og en form for punkrock? No må du holde deg unna soppen unge mann, helt greit at du ikke liker bandet, men du trenger da ikke å fare med tullprat av den grunn? Er nokk ikke punkrock :)

6341719[/snapback]

 

HA, er akkuratt det jeg prøver å si til brutterr'n jeg å.. men hører aldri vett

Lenke til kommentar
og ja Soad har blitt et fjortissband nå mener jeg også  :hmm:

Ja, uff! Kan ikke høre på dem da! Musikk handler om å oppnå høyest status ved å ungå høre på fjortissband og høre på intelektuellel smarte band som Tool! Folk som hører på smarte band er smarte og folk som hører på fjortissband er dumme! :D

Lenke til kommentar
og ja Soad har blitt et fjortissband nå mener jeg også  :hmm:

Ja, uff! Kan ikke høre på dem da! Musikk handler om å oppnå høyest status ved å ungå høre på fjortissband og høre på intelektuellel smarte band som Tool! Folk som hører på smarte band er smarte og folk som hører på fjortissband er dumme! :D

6344176[/snapback]

 

 

ja bra du innser det..

Lenke til kommentar
Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock  som jeg aldri kommer til å klare å høre på.

(synd at P3 spiller låtene)

 

Et typisk fjortissband for å si det sånn...

 

(Hehe, endelig fikk jeg sagt hva jeg mente ang. dette bandet til søstra (trådstarter)  på en god måte) :tease:

6341217[/snapback]

 

punkrock? o.O Har du hørt førsteskiva?

 

Soad? Fjortissband, jaja. Nå har jeg hørt det og.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

SOAD er musikk eg alltid kan ta fram og høre på.Eg har så mange flotte minner til samtlige album fra gruppa,at det rett og slett renser sjela når eg setter dem på. At det er variasjon i platene dems e rjo heller ikkje dumt syns eg da. Alt i alt fantasisk og flott musikk.

 

Måtte dem leve i mange år enda :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...