agasøster Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hver gang jeg hører på system, så er det som jeg får en liten orgasme! Musikken er den beste som er Elsker musikk videoen "psycho" fra BDO 02, er så genial gitar solo i slutten der! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) System of a down var jævlig bra helt til de kom med Mezme og Hypno som suger så jævlig hardt! Steal this album er min favoritt. Nå har jeg begynt å forbinde Soad som nu-metall.. noe som jeg synes er negativt. Endret 19. juni 2006 av Alper Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Førsteplata er fet. Har gått jevnt og trutt nedover siden den. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 syntes det er bra jeg, blir kansje litt fort lei av de to siste albumene. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Kan sitte å høre på musikken dems i timesvis, blir ikke lei Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Liker det meste bandet har funnet på, men liker de to første best. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Etter min mening, er SOAD kjempebra (mtp. bandet har blitt kommersielt). Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Etter min mening, er SOAD kjempebra (mtp. bandet har blitt kommersielt). 6340477[/snapback] Det har du rett i.. Syns der er veldig dumt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg synes de er geniale, men det gamle er det beste... Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Digger System of a down. Kan være enig i at Serj ikke synger så bra når han er på Live, men digger de uansett! Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 min mening: Oppskrytt 6338550[/snapback] QFT. 6339476[/snapback] Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Digger System of a down. Kan være enig i at Serj ikke synger så bra når han er på Live, men digger de uansett! 6340625[/snapback] Hvis det er noen som ikke synger helt reint live, så er det daron.. Men han er jo egentlig bare gitarist da Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock som jeg aldri kommer til å klare å høre på. (synd at P3 spiller låtene) Et typisk fjortissband for å si det sånn... (Hehe, endelig fikk jeg sagt hva jeg mente ang. dette bandet til søstra (trådstarter) på en god måte) Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock som jeg aldri kommer til å klare å høre på.(synd at P3 spiller låtene) Et typisk fjortissband for å si det sånn... (Hehe, endelig fikk jeg sagt hva jeg mente ang. dette bandet til søstra (trådstarter) på en god måte) 6341217[/snapback] blæh Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) "Men det er det som fenger så med system of a down, at det er litt rolig, så plutselig masse skarpe høye toner, så litt rolig igjen..." Ok?! Ville ikke akuratt beskrevet min "yndlingsmusikk" slik, menmen... 6338717[/snapback] Er heller ingen som har påstått at dette er din yndligsmusikk. Eg liker stemma til Serj Tankian, er heller ikkje heilt feil når Daron Malakian kjører vokalen som han har gjort på dei to siste albuma, men det blir til tider litt mykje. SOAD spelar ein musikk eg ikkje har høyrt av andre før, nettopp det at tempoet går veldig opp og ned er det som definerer SOAD og det eg liker med bandet. Ikkje den ordinære metaltypen der du stort sett kjører hardt heile låta gjennom. looOool: Du ville ha meiningar om SOAD, og som seg hør og bør er det alltid nokon som ikkje liker eit band. Ville ikkje brydd meg for mykje om det andre folk meiner, det er kva musikken betyr for deg som er og blir det viktigaste. Endret 19. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
TMH Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hehe. Synes System er dårlig. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 "Men det er det som fenger så med system of a down, at det er litt rolig, så plutselig masse skarpe høye toner, så litt rolig igjen..." Ok?! Ville ikke akuratt beskrevet min "yndlingsmusikk" slik, menmen... 6338717[/snapback] Er heller ingen som har påstått at dette er din yndligsmusikk. Eg liker stemma til Serj Tankian, er heller ikkje heilt feil når Daron Malakian kjører vokalen som han har gjort på dei to siste albuma, men det blir til tider litt mykje. SOAD spelar ein musikk eg ikkje har høyrt av andre før, nettopp det at tempoet går veldig opp og ned er det som definerer SOAD og det eg liker med bandet. Ikkje den ordinære metaltypen der du stort sett kjører hardt heile låta gjennom. looOool: Du ville ha meiningar om SOAD, og som seg hør og bør er det alltid nokon som ikkje liker eit band. Ville ikkje brydd meg for mykje om det andre folk meiner, det er kva musikken betyr for deg som er og blir det viktigaste. 6341265[/snapback] Det andre mener kommer aldri til å forandre min musikksmak.. men ville bare se hva folk synes alikevel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) looOool: Bra... viktig å ha sin egen smak... Hvis du liker System så kanskje Rammstein kunne vært noe da? De har jo alt ifra rolige til ganske heavy saker de også. EDIT: Og de veit hvordan man skal være live... Endret 19. juni 2006 av datating Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 looOool: Bra... viktig å ha sin egen smak... Hvis du liker System så kanskje Rammstein kunne vært noe da? De har jo alt ifra rolige til ganske heavy saker de også. EDIT: Og de veit hvordan man skal være live... 6341307[/snapback] njei. rammstein er tyske.. Liker IKKE tysk Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 system of a down var bra i begynnelsen, men når de kom med de to nyeste platene. Så falt de ALFOR mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg