Gå til innhold

Hva er din mening om System of a down?


-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock som jeg aldri kommer til å klare å høre på.

(synd at P3 spiller låtene)

 

Et typisk fjortissband for å si det sånn...

 

(Hehe, endelig fikk jeg sagt hva jeg mente ang. dette bandet til søstra (trådstarter) på en god måte) :tease:

Lenke til kommentar
Det bandet er noe av det værste jeg har hørt. Ingen av vokalene har noe som kan kalles stemme og musikken er en klissete ekkel form for punkrock  som jeg aldri kommer til å klare å høre på.

(synd at P3 spiller låtene)

 

Et typisk fjortissband for å si det sånn...

 

(Hehe, endelig fikk jeg sagt hva jeg mente ang. dette bandet til søstra (trådstarter)  på en god måte) :tease:

6341217[/snapback]

 

 

blæh

Lenke til kommentar
"Men det er det som fenger så med system of a down, at det er litt rolig, så plutselig masse skarpe høye toner, så litt rolig igjen..."

 

 

Ok?! Ville ikke akuratt beskrevet min "yndlingsmusikk" slik, menmen...

6338717[/snapback]

Er heller ingen som har påstått at dette er din yndligsmusikk.

 

Eg liker stemma til Serj Tankian, er heller ikkje heilt feil når Daron Malakian kjører vokalen som han har gjort på dei to siste albuma, men det blir til tider litt mykje.

 

SOAD spelar ein musikk eg ikkje har høyrt av andre før, nettopp det at tempoet går veldig opp og ned er det som definerer SOAD og det eg liker med bandet. Ikkje den ordinære metaltypen der du stort sett kjører hardt heile låta gjennom.

 

looOool: Du ville ha meiningar om SOAD, og som seg hør og bør er det alltid nokon som ikkje liker eit band. Ville ikkje brydd meg for mykje om det andre folk meiner, det er kva musikken betyr for deg som er og blir det viktigaste.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
"Men det er det som fenger så med system of a down, at det er litt rolig, så plutselig masse skarpe høye toner, så litt rolig igjen..."

 

 

Ok?! Ville ikke akuratt beskrevet min "yndlingsmusikk" slik, menmen...

6338717[/snapback]

Er heller ingen som har påstått at dette er din yndligsmusikk.

 

Eg liker stemma til Serj Tankian, er heller ikkje heilt feil når Daron Malakian kjører vokalen som han har gjort på dei to siste albuma, men det blir til tider litt mykje.

 

SOAD spelar ein musikk eg ikkje har høyrt av andre før, nettopp det at tempoet går veldig opp og ned er det som definerer SOAD og det eg liker med bandet. Ikkje den ordinære metaltypen der du stort sett kjører hardt heile låta gjennom.

 

looOool: Du ville ha meiningar om SOAD, og som seg hør og bør er det alltid nokon som ikkje liker eit band. Ville ikkje brydd meg for mykje om det andre folk meiner, det er kva musikken betyr for deg som er og blir det viktigaste.

6341265[/snapback]

 

 

Det andre mener kommer aldri til å forandre min musikksmak.. men ville bare se hva folk synes alikevel

Lenke til kommentar
looOool: Bra... viktig å ha sin egen smak... :)

 

Hvis du liker System så kanskje Rammstein kunne vært noe da? De har jo alt ifra rolige til ganske heavy saker de også.

 

EDIT: Og de veit hvordan man skal være live... :dribble:

6341307[/snapback]

 

njei. rammstein er tyske.. Liker IKKE tysk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...