Gå til innhold

Hva er din mening om System of a down?


-Redhead-

Anbefalte innlegg

SOADs musikk er etter min mening noe av det beste jeg hører på. Du blir ikke lei av det, du finner hele tiden nye meninger i tekstene og melodiene, det fenger bra og er annerledes fra mye annet skvip som blir gitt ut. Musikk for de som liker musikk.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

System of a Down :love:

 

Et band som både klarer å engasjere med tekster og melodi + aldri blir kjedelig, man blir konstant utfordret finnes det ikke mange av.

Var sinnsykt fan av Rage Against the Machine i sin tid, endelig fant jeg et band som jeg aldri går lei av, finner nye små ting hele tiden.

Norwegian Wood 05 konserten ligger på Topp 3 lista mi og jeg har vært på 300+ konserter i mitt liv :thumbup:

 

Kjipt at gutta skal konsentrere seg om solokarrierer fremover, men de kommer nok tilbake som SOAD en vakker dag.........

Lenke til kommentar
Kjipt at gutta skal konsentrere seg om solokarrierer fremover, men de kommer nok tilbake som SOAD en vakker dag.........

Tja, Serart prosjektet til Serj Tankian ble ikke så værst. (Hvis man liker en blanding av electronica, armensk folkemusikk og alt-mulig)

 

Daron Malakian driver visst med et electronica prosjekt for tiden. Gleder meg til å høre resultatet. :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Gammel tråd ser jeg. Jaja.

Skulle ønske de gikk sammen igjen og lagde noe mer musikk.

 

Lita stund sia jeg har hørt på de nå, men fant frem nyeste cd'n hypnotize og sanne på anlegget. Herlig musikk altså.

Kan være enig med folk at vokalen til Daron Malakian kanskje ikke er den beste, og han synger jo en del på siste albumet. Høres ikke så galt ut på cd, men live blir det litt værre. Men har hørt en del på live opptak så har jeg blitt vant til det, og syns det er helt greit.

Det som gjør det så bra er inspirasjonen de har fått fra den Armenske folkemusikken, syns jeg hvertfall :)

 

*digge musikken*

Lenke til kommentar

Under trådens lange hvileperiode har det blitt opprettet en albumguide til System of a Down her. All diskusjon rundt en artist eller et band skal følgelig tas i slike tråder. Dermed må jeg stenge denne og dere kan fortsette i den nevnte albumguiden (og mase på TLZ om å få den ferdig).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...