Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Turtallsperre fusker - GasGas

Anbefalte innlegg

Hei

Har anskaffet meg turtallsperre som er helt lik den billige på crash. Nå har jeg koblet den opp etter skjema (tror rød er pickup kabelen - ducati tenning) men når jeg stiller den litt opp og begynner å kjøre fusker den og skyter som f***. Noen som vet hva som er problemet ? Den er helt ok når jeg skrur den av...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har anskaffet meg turtallsperre som er helt lik den billige på crash. Nå har jeg koblet den opp etter skjema (tror rød er pickup kabelen - ducati tenning) men når jeg stiller den litt opp og begynner å kjøre fusker den og skyter som f***. Noen som vet hva som er problemet ? Den er helt ok når jeg skrur den av...

6338128[/snapback]

Det eneste turatallssperra gjør er å kutte tenninga når motoren kommer over ett vist turtall. Den kutter ikke bensintilførselen, så når den tenner igjen så er sannsyneligvis hele potta di full av bensin!( det vil si at den skyter noe J****!) jeg vil anbefale deg å ta av slike turtallsperrer da de kan ødelegge både motor,tenning og eksosanlegg!

Lenke til kommentar
Bare når den er i bruk ja... når den er av fungerer den helt fint... Men finnest det noen sperre som bare begrenser farten ? på girmoped ?

6339010[/snapback]

hmm.. Ikke som jeg vet om... Kan hende det går ann å få tak i men tror heller du skal satse på å kjøre uten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...