sxxxe83 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Sitter i en militær leir, her vi har bare MAC OS 10. eller noe... Tenkte jeg bare skulle laste ned snes9x og zelda3 for å få tiden til å gå litt.. Men det var verre en som så.. Får bare error, i download mannager, når jeg prøver å laste ned... Noen som har noen tips, om hva jeg skal gjøre for å få dette til å funke.... ?? Mvh Torgeir Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 enten: 1. laster du ned noe for windows, og da _kan_ det ikke fungere uten en pcemulator. 2. funker det du laster ned bare på OS 9. OS X er UNIX-basert, og et helt annet OS. Imidlertid skal du kunne starte det i "classic" modus, dvs. OS 9. (OS X = OS 10) Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 16:04, skrev yummy:enten:1. laster du ned noe for windows, og da _kan_ det ikke fungere uten en pcemulator.2. funker det du laster ned bare på OS 9. OS X er UNIX-basert, og et helt annet OS. Imidlertid skal du kunne starte det i "classic" modus, dvs. OS 9.(OS X = OS 10) 1. Laster ned til Mac os... 2. Oki.. Når maskina starter så står det Mac OS X Version 10.1 Memory 64MB Processor: PowerPC G3 Veit ikke hva dette er for noe jeg.. Men er det noen mulighet for å laste ned ting, eller er det lagt opp sperrer for slikt...? Mvh Torgeir.. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 17:16, skrev sxxxe83:2. Oki.. Når maskina starter så står det Mac OS X Version 10.1Memory 64MBProcessor: PowerPC G3 Au! G3 med bare 64MB til OSX?! Høres tungt ut for en stakkars maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå