Gå til innhold

Blade - Kommer det flere? Leter etter DVDBOX

IceXCool

Anbefalte innlegg

Topic sier alt - Lurer på om det er sant at det er en Blade film til i produksjon eller om det bare er pjatt og rykter.

Har lett endel etter Blade DVD samleboks men det er litt dumt å kjøpe den hvis den ikke er komplett og det kommer en til... Noen som kan bekrefte eller avkrefte om det er flere Blade'r i produksjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å ha hørt et sted at det ikke skal komme flere. Det er vel bare å kjøpe seg den boksen. Kan dog hende at det kommer en om fire-fem år eller noe slikt, men det kan jo ingen forutse. Snipes begynner jo å bli gammel nå vettu. :)

PS: Du MÅ jo ikke ha alle filmene da. I min mening suger 3'ern så mye at jeg velger å ikke skaffe den. Som oftest "må" jeg ha alle filmene i en serie, bare på ren formalitet, men når det kommer til Blade, klarer jeg meg fint uten den siste.

Liker de to første så godt at jeg ikke vil forurense luften rundt dem ved å plassere 3'ern i nærheten.

Lenke til kommentar

kjøper man box med f.eks 3 filmer på 6 DVD så er det vel ofte langt under prisen det ville kostet å kjøpe alle løse vel? Ja 3'eren står noe svakt det skal jeg være enig i.

Må si jeg synes litt "synd" på James Bond fans som kjøpte boks for ettpar år siden når det enda lages nye hehehe

Endret av IceXCool
Lenke til kommentar
Mener å ha hørt et sted at det ikke skal komme flere. Det er vel bare å kjøpe seg den boksen. Kan dog hende at det kommer en om fire-fem år eller noe slikt, men det kan jo ingen forutse. Snipes begynner jo å bli gammel nå vettu. :)

PS: Du MÅ jo ikke ha alle filmene da. I min mening suger 3'ern så mye at jeg velger å ikke skaffe den. Som oftest "må" jeg ha alle filmene i en serie, bare på ren formalitet, men når det kommer til Blade, klarer jeg meg fint uten den siste.

Liker de to første så godt at jeg ikke vil forurense luften rundt dem ved å plassere 3'ern i nærheten.

6338802[/snapback]

jeg syns 3eren var akurrat like dårlig som de 2 første, faktsik syns jeg 2eren er helt klart den svakeste i serien

Lenke til kommentar
DVD Region 2 - Blade Trilogy Box Set (5 Disc Set) Price: NOK 290.00

http://www4.cd-wow.fm/detail_results_2.php...on2&affid=12382

Noen erfaringer med denne butikken? Kommer sikkert litt i tillegg til de 290 tipper jeg, er vel +mva (25%) eller noe?

6339216[/snapback]

CDWOW er definitivt å anbefale, en god butikk.

Likevel, om du kjøper den for 290kr, må du i tillegg betale 25% moms-gebyr og 70kr for fortollingen. Det er fordi du passerer 200kr-grensen.

Jeg gjentar, sjekk ut Play.com og Amazon.co.uk. Der får du pakken for minst 100kr mindre. Dessuten slipper du 200kr-grensa. Den siste pakken har kun 3 discer, men den på Play har 2-disc versjonene av 2'ernn og 3'ern.

PS: Play har "gratis frakt". Prisen du ser på pakken, er prisen du betaler. Det blir ikke lagt til noe frakt i prisen. Hos Amazon må du betale frakt, men samtidig trekker de fra VAT (den engelske momsen), så når man kjøper filmbokser og slikt, tett oppunder 200kr-grensa, kan det faktisk bli ett eller to pund under prisen som er oppgitt på produktsiden.

EDIT: Gunfreak, om du synes Blade og Blade 2 er dårlig, er du mongo i hodet.

Neida. :p

Men vi er uenige. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Vampyrene er da rimelig onde i alle filmene. Blade er en hybrid mellom vampyr og menneske. Han teller jo ikke som vampyr.

At noen av vampyrene "blir snille" i 2'ern tyder bare på at du ikke har fulgt godt nok med. Han allierer seg med dem mot sin egen vilje, ja, for å ta på en felles fiende - men man merker fort hvor lite snille disse "SWAT-vampyrene" egentlig er.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...