raakken Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei har sinnsykt lyst på pda, men, jeg vet ikke helt hva den brukes til... hva er det som gjør at DU kjøpte, og bruker pda-en til daglig? og hva må man leggei en pda som er helt ok, og har det man trenger.. hva nå det er... takk Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Heihar sinnsykt lyst på pda, men, jeg vet ikke helt hva den brukes til... hva er det som gjør at DU kjøpte, og bruker pda-en til daglig? og hva må man leggei en pda som er helt ok, og har det man trenger.. hva nå det er... takk 6337859[/snapback] Legger inn bøker som jeg leser når jeg er ute på reise.. Pda er kanon til dette.. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 det er jo veldig smart faktisk, og den kan sikket brukes som mp3 spiller også? men et tillegsspørsmål, hvor mye må man gi for en ok en? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Bruker PDA`en min til å sjekke mail, GPS når jeg er ute å kjører stort sett. Surfe litt på nett.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 det er jo veldig smart faktisk, og den kan sikket brukes som mp3 spiller også?men et tillegsspørsmål, hvor mye må man gi for en ok en? 6337977[/snapback] Det spørs veldig på bruket ditt, men jeg er strålende fornøyd med min Qtek 9100, den koster i underkant av 5.000 kr... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg bruker min Qtek 9100 til navigering på i bil (TomTom), i fjellet (PTGmap) og i båt (OziExplorer), som filmfremviser (TCPMP), som mobilt kontor med epost (exchange fra www.mysmartphone.no), som telefon (), som spille-maskin og portabel surfe-PC. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Å kjøpe en PDA når du ikke har et behov som må oppfylles, er ikke det lureste du kan gjøre. Antageligvis blir den brukt i to-tre uker, og ender så opp i en skuff. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja, det er jo et godt poeng. Men det kan også være at man har et behov man ikke er klar over. Qtek 9100 dekket iallfall noen behov jeg ikke var klar over at jeg hadde... Det er som med mobiltelefoner. Man trenger den ikke før man har hatt en. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Heihar sinnsykt lyst på pda, men, jeg vet ikke helt hva den brukes til... hva er det som gjør at DU kjøpte, og bruker pda-en til daglig? og hva må man leggei en pda som er helt ok, og har det man trenger.. hva nå det er... takk 6337859[/snapback] Du burde heller kjøpe en Smartphone istede, som foreksempel SE W950i. Den er ikke ulik en pda. Har: super mp3-spiller, gode surfemulighter, 4gb, touchscreen og mye annet morro. Telefon har jo alle bruk for, og det og kjøpe en pda når du ikke vet helt hva det er, er vell bare bortkastede penger spørr du meg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Heihar sinnsykt lyst på pda, men, jeg vet ikke helt hva den brukes til... hva er det som gjør at DU kjøpte, og bruker pda-en til daglig? og hva må man leggei en pda som er helt ok, og har det man trenger.. hva nå det er... takk 6337859[/snapback] Du burde heller kjøpe en Smartphone istede, som foreksempel SE W950i. Den er ikke ulik en pda. Har: super mp3-spiller, gode surfemulighter, 4gb, touchscreen og mye annet morro. Telefon har jo alle bruk for, og det og kjøpe en pda når du ikke vet helt hva det er, er vell bare bortkastede penger spørr du meg. 6356949[/snapback] Men den har ikke Windows som kommer godt med... den har heller ikke kommet på markedet ennå, og nå får man jo f.eks. en Qtek 9100 til under 5.000 kr. og W950i blir nok neppe noe rimeligere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 qtek 9100 har jo også ett utmerket qwert tastatur som er enkelt og praktisk å bruke (såfremt skjermen autmatisk stiller seg inn horisontalt når du trekker det frem, noe jeg anntar den gjør?) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 qtek 9100 har jo også ett utmerket qwert tastatur som er enkelt og praktisk å bruke (såfremt skjermen autmatisk stiller seg inn horisontalt når du trekker det frem, noe jeg anntar den gjør?) 6357028[/snapback] Det gjør den. Lenke til kommentar
IsBjorn Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg har en Ipaq hw 6515 og bruker den til følgende: - Telefon - Mp3-spiller - Se film - Navigasjon i bil og til fots (integrert gps) - Ta bilder og filme når jeg ikke har med kamera - Tekstbehandling (ingen store prosjekt) - Transportere og overføre filer mellom jobb og hjem, og til kollegaer (via minnekort, blåtann, wifi, ir eller dokkingstasjon) - Lommelykt!! - Sende mailer - Surfe på nettet, lese nyheter - Fjernkontroll til tv, dvd, stereo - Spill (mest brukt på tog, fly eller på do) - Se webtv Kan ikke se for meg at jeg noen gang kan gå tilbake til "vanlig" mobil. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 -mail -telefon -enkle ting på servere (putty) -mp3 -spill på togreiser -kjøregps Tenker på tastatur slik at jeg kan skrive på den kjapt til jeg får meg laptop Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har en Axim X51v. Det er nyttig å kjøpe en 8GB microdrive fordi da kan du konvertere noen filmer som du ikke har sett og du kan putte mange sanger Lenke til kommentar
aRez-AK Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Må ikke glemme skadedyr beskyttelse og anna rart : http://handheld.softpedia.com/get/Science/...nes-14348.shtml Viss det virkelig funker mot myggen så skal det iallefall inn på min pda. Har nok stikk i fra før av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå