ocvmelbye Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hei! Trenger penger! Sommerjobb? JA! Hvilke typer jobber kan jeg ha mulighet til å få å hvor mye kan jeg forvente å tjene? Hvordan får jeg "drømmejobben" Endret 19. juni 2006 av ocvmelbye Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er ikke så mange muligheter når du er såpass ung, men ta en titt på denne tråden. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Er ikke så mange muligheter når du er såpass ung, men ta en titt på denne tråden. 6337877[/snapback] Ja så den i ste mn ville ha flere tips;) Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Du kan jo bare spørre forskjellige arbeidsgivere og høre hva de mener. Det er vel det enkleste. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Drømmejobben får du nok ved å være litt tidligere ute. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Du kan vell hjelpe folk og male, luke bed, vaske hus, klippe plen for den lokale fotballklubben, eller for folk som er dårlig til beins. Sett opp ein lapp på den lokale butikken din f-eks. Si litt om der selv, å hvilket arbeid du kan utføre. Og kontakt info. Bare et forslag altså. =) Begynner å bli seint og søke etter sommerjobb. Sommeren er jo her nå, sånn ca. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror du kommer til å slite veldig med å finne noen jobber i det hele tatt. Ungdommer som vil ha sommerjobb på de attraktive stedene (butikker, bensinstasjoner o.l.) har søkt allerede i januar og utover. Det er vanvittig pågang på sånne steder. Prøvde selv å søke på Coop Mega engang, leverte søknad i Mai. Da fikk jeg bare et generellt skjema å fylle ut med navn, tlf.nr og adresse og ble stappa bakerst i en DIGER ringperm med andre søknadsskjemaer. "Don't call us, we'll call you". Selvsagt ringte de aldri. Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg var ganske tidlig ute. Mars-April. Ente opp med så mange tilbud at jeg var nødt til å takke nei til noen. Bare for å beskrive hvor lurt det er å være tidlig ute Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg var ganske tidlig ute. Mars-April. Ente opp med så mange tilbud at jeg var nødt til å takke nei til noen. Bare for å beskrive hvor lurt det er å være tidlig ute 6460994[/snapback] Jeg søkte i starten av januar. Fikk ingen svar! Søkte på flere steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå