mandela Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Lurer på om jeg kan smelle på en slik en (link) og stå over vifta. Har en papst 80x80x25 vifte som står bakerst i kabinettet. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ALX800&mcat=c171 Ellers er det snakk om et mATX kabinett med radeon 8500 (passivt kjølt), en 2.5" harddisk , 512 RAM og en DVD brenner. Vil tro at gpu, cpu og minne er det som genererer mest varme i kabinettet. 50-60 C under load har jeg ikke noe i mot, heller det enn støy Endret 19. juni 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Tviler på at den kjøleribba vil greie å holde noen greie temperaturer uten vifte.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 kan jo skru kabinettvifta jeg har på kjøleren, er det bedre med tanke på kjøling tro? Altså ingen kabinettvifte i stedet for ingen vifte på cpu Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 poenget er at jeg prøver å eliminere flest mulig vifter i pcen. nå er det 3 igjen (chipset og grafikkort fiksa): cpu, kabinett, psu Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ja da så.. Men jeg vill annbefalle og ha en vifte som trekker ut varm luft av kabinettet. Vet ikke hvordan det er hos deg, men kansje strømfrosyningen hjelper til med dette. Min hiper hjelper veldig bra til med å trekke ut varm luft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå