Vargtass Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er på utkikk etter et Asus P4C800 E-deluxe kort, men finner ikke dette noen steder lengre. Noen som har tips om butikker som kan tenkes at har dette kortet på lager? mvh r.- Lenke til kommentar
Largie Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er på utkikk etter et Asus P4C800 E-deluxe kort, men finner ikke dette noen steder lengre.Noen som har tips om butikker som kan tenkes at har dette kortet på lager? 6337707[/snapback] Jeg føler med deg. Mitt 478 kort (Abit IC7-MAX3) døde for ikke lenge siden. Når jeg skulle finne en erstatter (med 875p chipsett seff) var det ikke å oppdrive. Men flittig søking og rein flax fikk komplett.no inn garantikort fra Asus. Ellers prøvde jeg å skaffe det fra andre steder i norden, men ingen nettbutikk hadde det på lager. Mitt råd er å søke ofte på kompletts sider etter 478 og de sier ikke fra når nye varer legges til. Plutselig kommer du over noe. Vil nok si at http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322213 er dårligere enn ditt gamle P4C800 E-Deluxe, derfor vent (hvis du kan) hvis det ikke skjer noe må du bite i det sure eplet Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Takk for innspill, ser ut som jeg får tak i et via bruktmarkedet her, men det beynner å bli få kort tilgjengelige etterhvert. Eller så selges de forstatt på e-bay, men til relativt stive priser. mvh r,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå