K.. Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jobb i nordlandsbanken. hoi hoi - dress og slips ogsånn! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jobbe hos Inpoc, tre uker til Sør-Spania, Oslo Summer Soul 06, öya06, henge med venner. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Planen var å jobbe del, men fikk akkurat beskjed om at jeg fikk ikke jobb i kommunen, og ikke jobbp på expert... Så da blir det vel bare chill denne sommeren også Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 -USA. -Kanskje bli level 50-60 på wow. -Lære meg backflip. -Kline med en jente. detta blir en kooooonge sommer Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sommeren begynner i morgen: -Noen dagers søvn som skal taes igjen. -Tur til Oslo - Fra Oslo til Köben og så Roskilde (9 dager i telt ) - Storbyferie med mamsen og søsteren - Jobbe hos pappa - Reise på hytten - Plage smårips_eier - Ta farvel med Stefan - Flytte til Stavanger Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jobbe, trene, drikke. 6337823[/snapback] Jobber i dyreparken. Kom innom og vær snill med meg! Trene må man jo for og holde "packsa" igang, mens drikkinga er så deilig i sola Lenke til kommentar
tZar Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Leie helikopter, fly over en fjellkjede. Vi skal så hoppe ut og kjøre ned et av fjellene. 6338994[/snapback] Det ble nettopp nå min største drøm Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sommeren begynner i morgen: -Noen dagers søvn som skal taes igjen. -Tur til Oslo - Fra Oslo til Köben og så Roskilde (9 dager i telt ) - Storbyferie med mamsen og søsteren - Jobbe hos pappa - Reise på hytten - Plage smårips_eier - Ta farvel med Stefan - Flytte til Stavanger 6339520[/snapback] Gruer meg til å ta farvel med folk. Det må ha vært fælt å flytte før MSN Messenger. Jeg kan hjelpe deg med å plage Kristin, forresten. Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 - Jobbe litt - Trene og spille mye fotball - feste - freinds Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jobbe, flytte fra oslo til bergen, så flytte til Singapore og blir der et år.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jobbe, flytte fra oslo til bergen, 6340430[/snapback] Gled deg! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skal til statene (California, LA, Las Vegas og San Francisco) i 2 uker og chille på hytta/hjemme ellers. Skal også på en tenniscamp. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Vell det blir vell lan og pc. Og seff mye klaging av gamlingene av å vere for lite sosial :!: Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Tja, skal til italia i 2 uker. Ha sommerjobb og ferie samtidig poå jobben tilonkelen på vestlandet. Kanskje være crew på stavernfestivale. Irritere meg over at jeg ikke fikk dratt på hultsfred festivalen + X antall andre festivaler. Dra på LAN. Kose meg med venner. Være på stranda og sommerflirte med lettklede damer. Sykle på nyinnkjøt sykkel. Håper jeg...... Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Trene, spille cs, jobbe (litt). Alt annet sees an. Jeg er kjempefornøyd med det. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Komme meg hjem fra statene, feste, tur til kroatsia, slappe av, jobbe en ukes tid og kanskje et lan eller tre. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jobbe på Elverum Flyplass, Starmoen, fly seilfly mens jeg er der, også skal jeg inn til førstegangstjenste. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Quarten! jobbe litt, på postterminalen ut på sjøen dasse Tool på quarten Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Blir ikke USA tur i år. (I motsetning til de siste 19 årene) Mekket meg jobb, 3 uker med god lønn. Skal bli mye fint på meg om en måned. En 20" lcd skal det iallefall bli. Ellers blir det nok en del alkohol inne i bildet. Skal også få med meg samtlige av norsklærerens konserter som blant annet omfatter en på Klubbøya Nach med norsklæreren er virkelig en opplevelse jeg kan unne alle og enhver. Endret 19. juni 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 -Alkohol -Trene -Høre på Musikk -Se enda flere filmer enn jeg allerede gjør Og det er vel igrunn det som er viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå