Gå til innhold

Hva skal du foreta deg i sommer?


Rikkely

Anbefalte innlegg

Som emnet sier, hva skal du foreta deg i sommer?

 

Skal du reise bort, være hjemme eller annet?

Er denne sommeren spesiell for deg på en eller annen måte? (noe spesielt som skjer)

Kanskje du har noen sommerforsetter? Som f.eks mindre pc, mer natur ;D

 

Personlig har jeg ikke planlagt å reise utenfor landets grenser, bare litt rundt omkring i det kjære landet vårt =)

Det som er spesielt for meg i sommer er at pappa har kjøpt seg bærbar pc til 30K :yes: Så der blir vel jeg sittende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal jobbe litt...

Skal på Guns'n roses konsert i spektrum.

Hente bil i Bergen.

Skal på Vinjerock.

Bade masse.

Læxen ute i sola.

Kanksje en tur til sverige.

 

Det er det jeg kommer på som jeg skal gjøre i sommer.

Blir sikkert en del festing å :p

Lenke til kommentar

Stor sommer for meg, dette her. Jeg har tre uker med fri hvor jeg kommer til å jobbe, se film, henge i båten og være med vennene mine for siste gang på lenge. Deretter drar jeg til min far i statene i 3 uker, og der skal jeg ha standard sommerferie (gjøre ingenting, henge på stranden, bli brun). Så er det sydentur med kompisene til Sunny Beach i Bulgaria i 2 uker, og deretter flytter jeg til Trondheim for å studere psykologi på NTNU (og være nærmere kjæresten).

 

Gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Jeg har ingen planer. Men kammeratgjengen finner vell plutselig ut at vi skal på hyttetur, slik som alltid. Helst med 2-3 dagers forvarsel.

6338039[/snapback]

Sånt er så deilig, blir så stressa av folk som skal planlegge alt til punkt og prikke.

6338060[/snapback]

jeg ble oppringt ved midnattstider, akkurat fått i meg flaska på vors og klar for byen, da ringte det noen kamerater og skulle til Geiranger, droppa jo byturen da selvfølgelig :p 45 mil går fort. Viktig med noen spontane turer innimellom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...