toreso Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Fikk byttet min gode, gamle iPode mini i en ny for noen dager siden. Jeg fikk akkurat samme type, men har et problem. Når jeg åpner iTunes og skal legge inn musikk på iPoden klarer jeg ikkje å legge noen filer inn på iPoden. Jeg kan heller ikke slette noen av de filene som allerede er ligger inne. Nede hvor det står hvor mye plass som er ledig er det bilde av en hengelås. Jeg vet ikke hva det betyr. Så om noen kan hjelpe meg med dette ville jeg blitt veldig takknemmelig. Legger ved et bilde av "hengelåsen": http://i7.photobucket.com/albums/y296/toreso/Utennavn.jpg Vet heller ikke om dette er riktige plassen å poste et sant spørsmål på. På forhånd takk #EDIT av moderator - Fjernet IMG taggene på bildet, da det var for stort og sprengte forumrammene fullstendig. Bruk heller vedlegg funksjonen.# Endret 2. juli 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Se på iPod1 kanskje de har et svar på ditt problem Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg hadde akkurat samma problemet da jeg fikk byttet min mini, og jeg mener det løste seg ved å oppdatere ipod'en til nyeste versjon av firmware. Da formaterte den også, og så funka det. Ellers kan du jo sjekke om du har satt den til å automagisk synce alle sangene over på ipod'en fra iTunes. Det kan også gi den hengelåsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå