M.I.K.E Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) hei alle sammen jeg har en Renualt 19 som jeg har slitt med å godkjenne og nå renner jeg av tid og må ha bilen så fort som mulig eu godkjent før staten begynner å rive ned skilte. Jeg har en motor lekasje som må bli reparert i følge etter kontrollen. Jeg har ikke legget merke til lukt, piping eller andre feil. Så det er veldig rart at jeg ikke har oppdaget denne lekasjen. Jeg trenger hjelp med et verksted som er dyktige og rimelige på pris. Håper noen av dere har god erfaring med verksteder dere kan anbefale, til en Renualt 19 RN. Har selv hatt dårlig erfaring med Snap Drive. takk på forhånd Endret 19. juni 2006 av M.I.K.E Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvor i landet er det du holder til da? Lenke til kommentar
M.I.K.E Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Hvor i landet er det du holder til da? 6339348[/snapback] Oslo Lenke til kommentar
M.I.K.E Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 kremt: Vet du om noen steder? bor du i oslo eller? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Vet ikke om noe spesielt, bor utenfor Trondheim jeg Men du kan jo høre med SnapDrive elns, de er jo en landsdekkende kjede så.... Lenke til kommentar
M.I.K.E Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Du skjønner heller ikke til problemet? om denne typen reperasjon kan koste mye ut i fra beskrivelsen ? Endret 23. juni 2006 av M.I.K.E Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Kommer an på hvor lekkasjen er, hvis det er enten toppdekselpakning eller bunnpannepakning som må byttes så er det en relativt enkel jobb Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 se om du kan få tatt noen bilder der det lekker så kanskje det er lettere og hjelpe deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå