lofotknut Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 jo, jeg lurer litt på hva GTA 3 egentlig krever av hardware?da det står at anbefalt hardware for å spille er: 700 mhz, 128mb ram,32 mb skjermkort. jeg har en amd xp1600+, 512mb ram, og et 32mb skjermkort.Men allikevel hakker spillet i vidunderlige 640*480!Noen som har samme problemet? jeg kjører winxp(pro)..noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg tror nok at TNT2 kortet er begynt å bli utdatert. En kompis av meg har dette kortet og han får ikke kjørt Battlefield 1942 på grunn av grafikk kortet. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Det måjo nødvendigvis ikke være grafikk kortet..Tror eg leste ein postom dette problemet her på forumet ein gang! Der var det folk med xp 2000+ 512 ram GF4 TI4600 osv som hadde problemer med hakking.. Vet ikke hvordan du får det til å slutte å hakke helt men eg stilte på noen innstillinger om hvor langt forover man kunne se og dette hjelpte litt... Håper du får svar påproblemet for dette er noe som iriterer meg oxo!! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg har en bærbar 1,1gigahertz celron med 16 eller 32mb grafikkort og det hakker så mye at det er umulig å spille GTA3. Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 jeg har hvor langt du ser(Draw distance) på MINimum, og enda hakker det..prøvd alle mulige instillinger på display, men nei...skjermkortet skal ikke være for gammelt da det står min. 16 mb skjermkort, og anbefalt står på 32mb og jeg har 32mb. hmmmmmmm Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg er ingen ekspert på skjermkort men jeg tror ikke du skal henge deg så opp i at du har like mye ram som er anbefalt. Det som virkelig teller er hvor raskt kortet ditt er. Se også etter at ikke anti-aliasingmodusen står på. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 TNT2 er for gammelt for GTA3, det er alt for tregt. Du kan jo prøve å overklokke det litt og se om det hjelper. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hadde GF2MX 32MB, 256MB RAM og Duron1200. På Portland delen gikk det forholdsvis greit, men en gang i blandt hakket det noe vilt. Fiklet med alle innstillinger, men det som hjalp mest var å slå av radioen. Da jeg kom til Staunton Island så hjalp det ikke hva jeg stillte på, det gikk i rykk og napp hele tiden, så det ble nesten uspillbart. Siden jeg hadde tenkt å skifte skjermkort uansett, så kjøpte jeg meg et Ti4200 kort med 128MB RAM, og voilà ikke mer hakking. Spiller nå smooth på 1024x768 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå